Obilaznica oko Zrenjanina: Više niko to ni ne pominje

Već duže vreme niko od nadležnih u gradu i državi ne spominje konačni završetak obilaznice oko Zrenjanina.
Obilaznica oko Zrenjanina: Više niko to ni ne pominje
Foto: Zrenjaninski

Gradonačelnik Zrenjanina Simo Salapura je početkom januara 2023. izjavio da očekuje da će obilaznica oko grada u potpunosti biti završena u naredne dve godine, prenosi zrenjaninski.com.

"Otvaranjem trećeg kraka rasterećen je ovaj tranzitni pravac. Manje je vozila u gradu, zagađenja, gužve i habanja ulica. Poslednja deonica od 3,7 kilometara ima dve kružne raskrsnice, nadvožnjak preko pruge Zrenjanin – Pančevo i propust preko Aleksandrovačkog kanala. Uveren sam da će Zrenjanin, zajedno sa Vladom Srbije, Ministarstvom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i 'Putevima Srbije'", obilaznicu oko grada u potpunosti završiti u naredne dve godine", kazao je u to vreme Simo Salapura.

Od tada su prošle više od dve godine, a radovi, čija je vrednost svojevremeno procenjena na 600 miliona dinara, još nisu ni počeli. Gradska vlast ne saopštava sugrađanima zašto obilaznica i dalje nije završena i kada će početi radovi.
 
Iz Grada Zrenjanina je ranije saopšteno da je obezbeđeno građevinsko zemljište i sačinjena projektna dokumentacija.
 
Portal zrenjaninski.com je početkom prošle godine objavio da je Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine dao saglasnost na Studiju o proceni uticaja na životnu sredinu projekta izgradnje dela obilaznog puta oko Zrenjanina, čiji je nosilac Javno preduzeće "Putevi Srbije".
 
U pitanju je poslednja deonica obilaznice oko grada, dužine blizu četiri kilometra. Ona obuhvata dve kružne raskrsnice, jednu sa državnim putem IB reda broj 18 i drugu sa lokalnim putem Zrenjanin – Lukićevo, kao i nadvožnjak preko železničke pruge i most iznad Aleksandrovačkog kanala.
Kada obilaznica oko Zrenjanina, čija izgradnja traje gotovo četiri decenije, konačno bude kompletirana, stvoriće se uslovi da sav teretni saobraćaj bude izmešten sa gradskih ulica. 
 
Izgradnjom poslednje deonice, od ukrštanja s državnim putem Zrenjanin – Srpska Crnja – državna granica s Rumunijom (Temišvarski drum), do ukrštanja s državnim putem Zrenjanin – Beograd, u industrijskoj zoni "Jugoistok", stiču se i neophodni uslovi za rasterećenje saobraćaja u neposrednom okruženju kompleksa fabrike guma Linglong, čija ogromna logistika nameće nova, što hitnija saobraćajna rešenja u tom delu grada.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Pančevačka firma kupila Vršačku pivaru

Vršačku pivaru u stečaju kupila je pančevačka firma "Lider izgradnja" po početnoj ceni od oko 78,5 miliona dinara, saopštila je Agencija za licenciranje stečajnih upravnika.