Bačka Topola: Nalepnice na službena vozila
Na pokretanje peticije ligaši su se odlučili pošto je na junskoj sednici Skupštine opštine odbijen predlog odbornika LSV da se radi efikasnije kontrole službenih vozila, svi izuzev službenog vozila predsednika opštine, obeleže posebnim četvorojezičnim nalepnicama. Šef odborničke grupe LSV u SO Bačka Topola i predsednik Izvršnog odbora ove stranke Radovan Radovanović obrazlaže zahtev konkretnim podacima o prekomernom korišćenju službenih automobila u prošloj godini.
Ligaši Bačke Topole nezadovoljni su i načinom trošenja novca iz opštinskog budžeta. Oni iznose primedbe na nesrazmernu raspodelu sredstava u oblasti kulture, obrazovanja, informisanja, odnosno aktivnosti mesnih zajednica i programa za uređenje poljoprivrednog zemljišta, iznoseći i primedbe revizora na budžet opštine. Predsednica bačkotopolske opštine Melinda Kokai Mernjak kaže da je u toku proveravanje podataka o korišćenju službenih vozila, te da će se predlog naći na dnevnom redu naredne sednice Opštinskog veća Bačke Topole. Na pitanje kakva je kontrola upotrebe službenih vozila, ona je rekla da se za svako vozilo, prilikom svakog putovanja popunjavaju putni nalozi, tako da se zna gde se i kada koriste službeni automobili.
- Podaci i trošak koji se pominje za korišćenje službenih automobila za prošlu godinu sigurno da nije mali, ali svi podaci nisu realno iskazani, jer mi imamo puno više automobila od šest pomenutih koji su kupljeni prošle godine. Troškovima koji su iskazani za lanjski utrošak goriva obuhvaćeni su i automobili koje koristi Opštinska uprava i Inspekcijske službe, tako da je u pitanju više automobila, ali u ovom momentu ne znam baš tačan broj vozila kojim raspolažemo. Podaci kojima barata LSV odnose se na celu Opštinsku upravu i Opštinsko veće, tako da ne daju pravu sliku o korišćenju voznog parka lokalne samouprave - izjavila je predsednica opštine Melinda Kokai Mernjak.
Javnosti su predočeni podaci da je lane lokalna samouprava kupila šest novih automobila i službenim vozilima pređeno je 560.000 kilometara. To, prema računici koju izvodi Radovan Radovanović, znači da su sva vozila svakog od 365 dana u godini, mogla da odu do Beograda i vrate se. Za kupovinu goriva potrošeno je preko četiri miliona dinara, za šta je moglo da se kupi 28.000 litara goriva.
Komentari 1
coco
Stari poznavaoci materije se sećaju da smo taj eksperiment već imali, al' se pokazao nedelotvornim i uzaludnim, a time i skupim!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar