Apatin: Zloupotreba Sistema 48

Sistem 48 trebalo bi da predstavlja pomoćno sredstvo za uvid u transparentnije poslovanje preduzeća, a postoji u Apatinu, kao i u Inđiji, Zrenjaninu, Vrbasu, Srbobranu, Trsteniku i drugim gradovima.
Sistem 48 trebalo bi da predstavlja pomoćno sredstvo za uvid u transparentnije poslovanje preduzeća, a postoji u Apatinu, kao i u Inđiji, Zrenjaninu, Vrbasu, Srbobranu, Trsteniku i drugim gradovima.

Međutim, ispostavlja se da, ovo na prvi pogled korisno sredstvo, lokalne vlasti zloupotrebljavaju i ne koriste na način na koji bi trebalo. Ovaj program funkcioniše tako što građani prijave komunalni problem, a on biva rešen za 48 sati. U praksi, međutim, nije tako. Osim što se problemi rešavaju sa zakašnjenjem i do mesec dana, neki problemi se i ne rešavaju, nego se nadležnost prebacuje sa jednog preduzeća na drugo.

Da bude još gore, ispostavlja se da neki rešeni slučajevi zapravo stoje nerešeni, iako je naglašeno da je ekipa bila na terenu i reagovala. Građani se zbog ovih namernih propusta stalno javljaju da prijave nerešen problem, a on i dalje ostaje nerešen. Portal 025info.rs proverio je funkcionisanje Sistema 48 i u drugim opštinama, te došao do zaključka da se u svim opštinama ovaj sistem zloupotrebljava, na štetu građana.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.