Sombor: Finansijske malverzacije predškolske ustanove

Direktorka somborske PU "Vera Gucunja" Aleksandra Perović dve godine nije isplatila naknade radnicima na nekoliko osnova, iako u budžetu grada za ove troškove postoje obezbeđena sredstva.
Direktorka somborske PU "Vera Gucunja" Aleksandra Perović dve godine nije isplatila naknade radnicima na nekoliko osnova, iako u budžetu grada za ove troškove postoje obezbeđena sredstva.

U poslednje dve godine, radnicima PU nije isplaćeno 13 mesečnih dodataka na platu, a iznos koji im se duguje je preko 7,7 miliona dinara (oko 40.000 dinara po radniku). Takođe, dva mesečna dodatka se godišnje odbijaju radnicima zbog godišnjih odmora, a u budžetu se na računu prikazuje da su ti iznosi isplaćeni za celu godinu. Na taj način, prenosi portal SOinfo, neko je prisvojio oko 10.000 evra godišnje. Iako je iz budžeta za ovu stavku već obezbeđeno 10 miliona evra, radnicima je rečeno da naredna dva meseca neće dobiti dodatke.

Sporne situacije postoje i dalje u planu budžeta. Naime, u planu budžeta pod stavkom "usluge po ugovoru" prikazano je da će se sredstva koristiti za prevoz dece u obdanište i drugo, a u završnim računima piše da su sredstva utrošena na usluge obrazovanja i usavršavanja, usluge informisanja, kompjuterske usluge, stručne usluge, reprezentaciju, te ostale opšte usluge.

U PU "Vera Gucunja" izdvaja se više od 15 miliona dinara za higijenu i ugostiteljstvo, a svake godine roditelji dobiju, po detetu, spisak materijala koji sami moraju kupiti (registrator, blok broj 5x2kom, drvene i voštane bojice, flomastere, plastelin, običnu olovku, četkicu za tempere, zarezač, gumicu). Vaspitači takođe, tvrdi ovaj portal, moraju da obezbede svoj vaspitni materijal. Jelovnik često ne prati hranu koja se zaista servira deci, pa deca tako dobiju hladna, jednolična jela i kući često idu gladna.

Uz sve ove sporne situacije, direktorka predškolske ustanove odlučuje da zaključi ugovor o nadogradnji ograde u objektu na Selenči u iznosu od 567.000 dinara, za "održavanje grejanja" na godišnjem nivou se troši 1.310.400 dinara, kupuje se nameštaj za 598.000 dinara iako su instalacije u ustanovi loše, grejanje neadekvatno, krovovi prokišnjavaju i slično.

Na kraju, ustanova zvanično, prema izveštaju, ima 189 zaposlenih, a na osnovi plaćanja tj. isplate radnicima, stoji 194 radnika, navodi izvor.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.