Pančevo: "Made in Banat" uskoro brend

Dva južnobanatska preduzeća mogla bi da brendiraju svoj proizvod po evropskim standardima i promovišu ga na tržištu uz pomoć Regionalne privredne komore Pančevo, koja je započela prekogranični projekat pod nazivom "Made in Banat", finansiran od strane Evropske unije.
Dva južnobanatska preduzeća mogla bi da brendiraju svoj proizvod po evropskim standardima i promovišu ga na tržištu uz pomoć Regionalne privredne komore Pančevo, koja je započela prekogranični projekat pod nazivom "Made in Banat", finansiran od strane Evropske unije.

Vodeći partner je Privredna komora iz Temišvara, a pored pančevačke, uključene su i regionalne komore iz Zrenjanina i Kikinde. Partneri u ovom projektu imali su u Pančevu radni sastanak o tome šta će raditi do privredne izložbe u oktobru. Preko projekta "Made in Banat" 11 preduzeća iz Srbije, to jest iz Banata i Rumunije, moći će da da brendiraju i plasiraju svoj proizvod. Cilj je da se afirmišu brendovi sa obe strane granice, da se poveća konkurentnost, ali i da se poboljša saradnja dveju zemalja, smatra potpredsednik Regionalne privredne komore Pančevo, Dragan Bukvić.

- U pitanju je nešto što ima dugogodišnju tradiciju i simboliše ovaj prostor, a zastupljen je kvalitet. Sve će se raditi po procedurama Zavoda za intelektualnu svojinu, u ogledalu će se raditi i poštovaće se sve državne procedure i Rumunije i Srbije. Sada smo u fazi propisivanja procedura, koje će biti obavezujuće za kompanije koje će deligirati svoje proizvode, kako bi mogle nositi taj brend - rekao je Bukvić.

On je rekao i to da brendovi nisu još uvek definisani i da dosta zavisi i od interesa samih kompanija i proizvođača, ali je naglasio da je pored odgovarajućeg kvaliteta, neophodna i tradicija, kao i uspeh u proizvodnji.

- Sigurno je da je to prvenstveno poljoprivreda. Mislim na ratarstvo, preradu voća, grožđa, vinarstvo, proizvode animalnog porekla, mesne ili mlečne, što je jedan segment. Ali možemo govoriti i o tradiciji u turizmu i banjskom turizmu. Isto tako imamo i u građevinarstvu potencijale, jer je Južni Banat poznat po proizvodniji opeka i pločica - rekao je Bukvić.

Projekat je finasirala Evropska unija sa 340 hiljada evra. U oktobru treba da usledi i privredna izložba na kojoj će biti predstavljeno 40 firmi, potencijalnih konkurenata za sertifikaciju brenda Južnog Banata.

  • 19.07.2014 11:19
    To moze biti samo made in Vojvodina. Dosta je tog bezobrazluka gde se Vojvodina ponizava isticuci okruge.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.