Mali Iđoš dobio zaštitnika građana

Lokalna samouprava Malog Iđoša je u avgustu donela odluku da se uvede institucija gradskog ombudsmana tj. zaštitnika građana.
Lokalna samouprava Malog Iđoša je u avgustu donela odluku da se uvede institucija gradskog ombudsmana tj. zaštitnika građana.

Izbor je pao na Blažu Stojanovića, koji već decenijama radi u javnoj upravi. Novi ombudsman je na posao stupio u septembru i sve se više građana se njemu obraća sa svojim problemima.

Stojanović je diplomirani pravnik koji već 35 godina radi u javnoj upravi. Počeo je kao referent poslova skupštine opštine, bio je sekretar izvršnog veća, a pre funkcije ombudsmana je bio rukovodilac odeljenja za javnu upravu lokalne samouprave. Stojanović kaže da se pored poštovanja prava građana bavi i pravednim ophođenjem.

Ombudsman je nadležan za nepravde učinjene u lokalnoj samoupravi, u institucijama čiji je osnivač lokalna samouprava, u javnim preduzećima, ali i u školama. Ombudsman Malog Iđoša misli da se njegov posao unekoliko razlikuje od posla drugih ombudsmana jer je njegova jedna od najmanjih opština u Srbiji, toj opštini pripada samo tri sela gde se svi poznaju, što znači da je prilično teško ne poštovati nečija prava, ali se dešava da neko ima osećaj da su njegova prava ugrožena. Do sada je gradonačelnik bio prinuđen da se bavi ovakvim pritužbama, ali od sada je to posao ombudsmana.

Do sada je Stojanovića potražilo četrdesetak građana - u prvim nedeljama ih je bilo jedva nekoliko, ali se situacija menja i danas se skoro svakog dana javi neko sa svojim problemom. Dešava se da je građanima potrebna samo informacija, ali i u takvim situacijama se mora pomoći. Do sada je najviše žalbi stiglo zbog komasacije u Feketiću i Lovćencu.

Građani se žale i na elektrodistribuciju, ali njima ombudsman ne može pružiti veliku pomoć, pošto se radi o državnom, a ne o opštinskom preduzeću.

  • Novosadjanin

    04.12.2014 16:20
    velika obmana
    Imam problema sa JKP VODOVOD i obracao sam se pokrajnskom ombudsmanu,pomocniku gradonacelnika,inspekcijama....Zakljucak je sledeci,prava su mi narusena i ombudsman obustavlja proces ali nista dalje ne moze jer njegove preporuke nisu obavezujuce.Pomocnik gradonacelnika,kao otvorena kancelarija za pomoc gradjanima,takodje mi govori da sam u pravu,inspekcije prebacuju jedna na drugu nadleznost.Tako da moje iskustvo govori da su SVE TE INSTITUCIJE samo VELIKA LAZ i FARSA za gradjane.Cilj im je samo da se prikaze,kako toboze postoji briga za gradjane i kako smo PRAVNA DRZAVA.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

"Carska bašta" ipak ne ide u stečaj

Sud u Zrenjaninu doneo je rešenje kojim se utvrđuje da je Proveg Opovo povukao predlog za pokretanje stečajnog postupka nad firmom "Carska bašta" za veleprodaju voća i povrća i gajenje povrća.

Nove takse u Inđiji zabrinule ugostitelje

Povećanje naknade za korišćenje javnih površina koje se predviđa u proseku od 15%, izaziva nezadovoljstvo, posebno među malim ugostiteljima u centru grada jer se na njih odnosi povećanje od 33%.