Kinezi hoće lik Valtera na etiketama vina
Predstavnici kineske korporacije "Guangan" izjavili su za elektronski magazin "Vino.rs", da su posle pomnog istraživanja regiona, interesovanje usmerili ka "Vršačkim vinogradima", s obzirom da bi ta kompanija, uz kvalitet mogla da obezbedi i dovoljnu količinu vina za tržište stanovništvom najbrojnije zemlje na svetu .
Iz korporacije su istakli da će pri sklapanju posla presudnu ulogu imati ukus vina, a ne cena, jer kako su objasnili, bitno je da vina koja se proizvode u Vršcu budu po ukusu potrošača u NR Kini.
Stanovnici severnih delova Kine više vole crvene sorte vina, dok je jug zemlje, zbog specifične ishrane, okrenut osvežavajućim, izrazito suvim belim vinima, naveli su iz "Guangana".
U ovoj korporaciji kažu da ih velika konkurencija uvezenih vina na tržištu NR Kine ne brine i da su se s punim poverenjem opredelili baš za taj region.
Najavljena je i mogućnost da se lik glumca Bata Živojinovića, iz filma "Valter brani Sarajevo" kao jedan od najprepoznatljivijih srpskih brendova u NR Kini, pojavi i na etiketi nekih od vina koja će biti plasirana na tržište te azijske zemlje, prenosi Medio.rs.
Komentari 1
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar