Parfem inspirisan vulkanskom erupcijom

Islandska kreatorka koja se 2010. proslavila parfemom za koji je bila inspirisana erupcijom vulkana Ejafjalajokul, odlučila je da lansira novi miris - povodom prošlonedeljne aktivnosti vulkana Grimsvetn.
Islandska kreatorka koja se 2010. proslavila parfemom za koji je bila inspirisana erupcijom vulkana Ejafjalajokul, odlučila je da lansira novi miris - povodom prošlonedeljne aktivnosti vulkana Grimsvetn.

 

Posle "EFJ Ejafjalajokul", parfema s vodom iz glečera koji pokriva taj vulkan, kreatorka Sigrun Lilja Gudjonsdotir pustiće u prodaju "VJK Vatnajokul" - po imenu glečera na Grimsvetnu.

"Pre nekoliko meseci smo počeli da pravimo novi parfem, ali (kada je došlo do erupcije), shvatila sam da moramo da požurimo", ispričala je "Frans presu".

Kao što je bio slučaj s parfemom "EFJ", i "VJK" će biti napravljen u svetskoj prestonici parfema - Grasu na jugu Francuske, i sadržaće vodu iz glečera.

"VJK" će biti miris za muškarce i početak njegove prodaje najavljen je za jesen.

Više od 2.000 bočica mirisa "EFJ", od 100 mililitara, prodato je po ceni od oko 80 evra po komadu.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti

Holandija ukida takmičenja u lepoti

Holandska firma koja je organizovala tamošnje izbore za mis odlučila je da ukine to takmičenje posle 35 godina, i da ga zameni novom inicijativom usmerenom ka osnaživanju žena.