"Uprkos činjenici da smo mislili da će ova godina biti najgora za nas, moram reći da to ipak nije slučaj, jer smo sve pažljivo pripremili i osmislili još letos. Razmišljali smo šta bismo mogli da uradimo i došli smo na ideju onlajn sastanka. Neki naši klijenti prosto su poželeli da dobiju video deda mraza za svoju decu, a i vaspitači traže poruke za svoje grupe", kaže Sesilija Pap iz Santaworld.
Pal Pilmajer, Deda Mraz koji je već poslao nekoliko takvih poruka, smatra da će se ovaj trend možda i nastaviti i nakon pandemije korona virusa.
"Koje dete očekuje da će mu se, dok gleda neki video sa mamom i tatom, pojaviti Deda Mraz na ekranu i obratiti mu se po imenu. Mislim da će to možda imati i jači efekat nego inače i da će doneti možda i više radosti", kaže on.
Kompanije, poput Santavorld, daju mogućnost slanja unapred snimljenih poruka, ili razgovor uživo sa Deda Mrazom, kojem deca mogu da traže novogodišnje poklone.
Trend "onlajn deda mraz" postao je popularan i u SAD, Velikoj Britaniji, Kanadi i Irskoj.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar