Na zadnjoj strani etikete dizajn je dodatno objašnjen optimističnim rečima "Godina 2020. nije donela samo virus, već i dobru berbu", prenosi vinski magazin Vino & Fino.
Vino se trenutno prodaje i poklanja klijentima i poslovnim partnerima ove vinske kuće, ali je, zahvaljujući internetu, veliko interesovanje za ovu etiketu.
Plezentan, vlasnik vinarije D, priznaje da nije vičan u promovisanju vina preko društvenih mreža.
"Na ovu ideju došao sam tokom berbe. Bilo mi je potrebno nešto vremena da ostvarim ovu zamisao, ali ona je u osnovi veoma jednostavna", kaže Plezentan, suvlasnik vinarije "Domaine Jaulin-Plaisantin" u kojoj se na 16 hektara uzgaja organski sertifikovana vinova loza u okviru apelacije Šinon u dolini Loare, prenosi magazin.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar