Um urednika mora biti "prljav"

Poznato je da seks sve prodaje, a tekstovi sa seksualnim aluzijama mogu da se potkradu čak i ozbiljnim i uglednim medijima, koji nisu želeli da privuku pažnju na takav način.
Poznato je da seks sve prodaje, a tekstovi sa seksualnim aluzijama mogu da se potkradu čak i ozbiljnim i uglednim medijima, koji nisu želeli da privuku pažnju na takav način.

Nešto slično dogodilo se nedavno tokom grafike sa vremenskom prognozom objavljenom u novinama "USA Today", koja kod većine čitalaca već na prvi pogled izaziva razne asocijacije.

Prema mišljenju Čarlsa Epla, novinara frilensera, razne seksualno sugestivne grafike i naslovi nekako uspevaju da se "provuku" pored urednika.

"Potreban vam je prljav um da biste se bavili poslom masovnih komunikacija. Ili je bar potrebno da među osobljem imate nekoga sa prljavim umom", napisao je Epl na svom internet postu, i dodao niz primera na kojima su grafičke ilustracije ili nesrećna igra reči doveli do seksualnih aluzija i izazvali smeh čitalaca.
  • bivši urednik jednog sumnjivog

    15.07.2011 10:05
    kao da ste mene opisali

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti