Da, postoje i oni koje bismo najradije opsovali, ali nastojimo da se koncentrišemo na lepe stvari. Kod nas ovo baš i nije česta praksa, premda je sasvim normalno zahvaliti se prodavačici, doktorima, učiteljima...
Međutim, šta je s onima koji provode dane sami za svojim volanom, držeći u rukama živote i karijere (jer važno je ne zakasniti na posao) svojih putnika?
U nekim državama ovo je potpuno normalno. Na primer, ovo ćete često imati priliku da vidite u Irskoj, Engleskoj, Kanadi, Novom Zelandu, delovima Sjedinjenih Američkih Država...
Britanci sami za sebe kažu kako su narod sklon kurtoaznim gestovima koji često dolaze od njih gotovo instinktivno. Pa su tako skloni da se zahvale prodavcima (čak i kad ništa ne kupe) ili čak šefu na kraju radnog dana.
S druge strane, kada se na internet forumima poteglo pitanje zahvaljivanja vozačima autobusa, javili su se i Balkanci koji su odmah napomenuli nekoliko stvari. Prva je ta da su vozači autobusa često živčani i ne voze dobro, a druga je ta da sam raspored autobusa to ne omogućuje jer je izlaz na prva vrata zabranjen.
Uključili su se i stanovnici Indije koji su šaljivo dodali kako je u Indiji komunikacija s vozačem sasvim normalna - svađanje oko karte, cena karte, tačke gde autobus treba da stane kako bi putnici izašli, nevraćen ostatak novca i slično.
Ne zahvaljuju se naročito ni Finci ni Singapurci koji se rukovode mišljenjem kako "vozači ionako samo rade svoj posao".
Za kraj rasprave, javio se i londonski vozač busa koji je izjavio kako od srca ceni ove male, ali važne gestove.
"Svaki dan se susrećemo s verbalnim napadima, pljuvanjem, povraćanjem, onima koji nam se unose u lice, a često gledamo i teške saobraćajne nesreće. Posao je stresan i nakon dugog napornog dana, jedno malo 'hvala' puno znači – verujte mi."
Komentari 22
Novosađanka
Interceptor
Vasa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar