Proizvođač kečapa je među 800 brendova hrane i pića koji sada moraju da uklone natpise "Kraljevsko jamstvo" s proizvoda, prenosi N1.
Kraljevsko jamstvo je dokument koji kompaniji dopušta korišćenje kraljevskog grba na proizvodima i u marketingu u zamenu za snabdevanje robom i uslugama kraljevske porodice.
Artikli poput Heinz kečapa, čaja Twinings i šampanjca Bollinger moraće sada da uklone grb.
Prepoznatljiva slika kraljevskog grba prikazuje lava Engleske, jednoroga Škotske i štit podeljen na četiri dela iza kojeg slede reči "po dogovoru s njenim visočanstvom kraljicom".
Ovaj simbol je bio na vrhu i prednjoj strani flašica kečapa koje se prodaju u Velikoj Britaniji.
Prema Udruženju nosilaca kraljevskih naloga (RWHA), ti nalozi su postali nevažeći kada je kraljica umrla.
Brendovi sada moraju da ih uklone, da ponovno podnesu zahtev kralju Čarlsu III i da dokažu da kraljevska porodica redovno koristi njihove proizvode.
Godišnje se izda oko 30 kraljevskih naloga, a isto toliko se povuče.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 1
Laf
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar