Pred praznike je snimila video o temi šta muškarci kupuju ljubavnicama za poklone, preonsi
Index.hr.
Ispričala je da je u prodavnici luksuznih proizvoda počela da radi kada je imala 19 godina i tvrdi da je za vreme dugogodišnjeg rada naučila da raspoznaje sve vrste kupaca, uključujući i muževe koji varaju svoje žene.
Otkrila je da prodavnici u kojoj radi ima spremljene podatke svih dosadašnjih kupovina na kojima se mogu pronaći proizvodi koje žene kupuju, pa onda i njihovi partneri prema tom spisku biraju poklone.
Zatim je objasnila da se često dogodi da neki od njih izaberu isti parfem i za svoju ženu i za ljubavnicu i dodala da je razlog za to poprilično jasan.
"Ne žele da im ljubavnica miriše drugačije, pa da im žene to shvate", kazala je Hil.
Navela je i da je uvek reč o istom parfemu - Koko madmoazel.
"Nikada nije Chanel 5, to kupuju svojim mamama. Nikada Chance, uvek je taj jedan te isti", ispričala je Hil u videu koji je prikupio hiljade lajkova i mnoštvo komentara.
Komentari 5
pera
Teodor
Cicka
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar