Kompanija igračaka želi da zaposli osobu koja će promovisati novo izdanje njihove igre Uno - Uno kvatro. Izabrani kandidat će biti plaćen 4.444 dolara nedeljno, da četiri nedelje igra Uno kvatro sa strancima na ulicama Njujorka i o tome kreira odgovarajuće sadržaje koje će objavljivati na društvenim mrežama.
Uno kvatro je nova verzija Matelove društvene igre Uno, koja postoji već pola veka, a u kojoj se kombinuje povezivanje četiri karte u nizu, kao u igri Connect 4, sa klasičnim Uno pravilima o podudaranju brojeva i boja.
"Radujemo se što možemo da ponudimo poziciju vrhunskom Uno igraču i pomognemo u predstavljanju naše potpuno nove igre, Uno kvatro, svetu", kaže Rej Adler, direktor odeljenja društvenih igara u Matelu.
Počevši od 13. septembra, glavni Uno igrač će naučiti zainteresovane da igraju igru i učestvuju u strimingu uživo i intervjuima.
Svaki američki državljanin stariji od 18 godina može da se prijavi, ukoliko može da ispuni uslove za posao: da sedi duži vremenski period i nosi šator od 22 kilograma ulicama Njujorka u kome će igrati Uno kvatro.
Matelova akcija je deo rastućeg trenda gde kompanije izvode raznorazne vratolomije na društvenim mrežama kako bi navele ljude da pričaju o njihovom novom proizvodu, napominje Tim Kalkins, profesor marketinga na Univerzitetu Nortvestern.
"Ovo zaista odražava stanje današnjeg marketinga... pitanje je kako naterati ljude da se angažuju i zainteresuju za brend (kao što je Uno) koji postoji već 50 godina. Za mnoge brendove Tiktok je ključ", kaže Kalkins.
Ali potrebno je više od objava na Tiktoku da bi brendovi videli rezultat.
Za mali brend kao što je Uno, nemoguće je postići uspeh samo oglašavanjem, smatra prof. Kalkins. Umesto toga, obožavaocima treba dati nešto zanimljivo za razgovor kako bi im privukli pažnju.
Komentari 1
Mik
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar