"Od Beograda do Sofije u 2024. godini. To sam pokušao juče i, oh čoveče, bilo je bolno (da, gledam u tebe srpska infrastrukturo)", napisao je on na društvenoj mreži Iks.
On je preporučio vožnju autobusom.
"Sve u svemu. Bilo je bolno, a posebno voz u Srbiji. Ne želim to da kažem ali… koristite autobus. Srpska železnička infrastruktura je jako loša. Niste spremni na ovo", naveo je on.
Nije mu se svidelo ni stanje na graničnim prelazima, u ovom slučaju sa Bugarskom, gde kaže da je gužva bila ogromna, pa je bilo potrebno oko 90 minuta da je pređe.
Putovao je i od Bara do Srbije, a bio je oduševljen panoramom.
"Juče sam putovao, verovatno, najlepšom železničkom prugom u Evropi. To je pruga između Bara u Crnoj Gori i Beograda u Srbiji. Slušao sam o ovoj ruti godinama i uzbuđenje je 100% opravdano", piše u objavi na Iksu.
Komentarisao je i brzinu voza.
Francuski jutjuber ima nalog na društvenoj mreži Iks sa oko 26 hiljada pratilaca, ali i na Jutjubu gde ga prate 262 hiljade ljudi.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 13
/
@BGD 011
ex chapman
nijedan nema nista lepo da kaze o voznom saobracaju na Balkanu uopste
poneki pohvali Soko, ali uvek uz napomenu da je to jedino sto valja a da je sve ostalo u rasulu
steta, jer sam cuo da je novosadska stanica ponovo renovirana i da je sad jos lepsa :D
i samo da podsetim - pravi ljubitelji vozova i dalje smatraju da je Beograd - Bar must have. zbog spektakularnog krajolika i podviga da se tuda probije zeleznica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar