Tetovirali po licu logo firmi koje su kasnije propale
Tetoviranje logoa, postalo je popularno 2000. godine kada je onlajn kazino Golden Palas platio bokseru Bernardu Hopkinsu da istetovira njihov logo na leđima. Nakon njega, krenula je opšta pomama za “brzo zarađivanje”.
Karolin Vilijams, jedan je od naekstremnijih primera. Naime, Vilijamsova je kazinu Golden Palas “prodala čelo” na kojem je istetovirala njihov logo i to za 10.000 dolara.
Sledeći njen primer, Mark Grinlov 2006. istetovirao je logo Globat kompanije.
Za razliku od pojedinaca koji su "izdavali" telo za tetovažu jer im je tada trebao novac, Bil Gibi je primer kako od tetoviranja logoa možete napraviti biznis.
Do sada je zaradio preko 220.000 dolara a o njegovoj posvećenosti "poslu" govori i njegov blog pod nazivom Bili-Ljudski Bilbord na kojem on kači nove tetovaže, odnosno istetovirane logoe firme.
Većina kompanija odustala je od ovog trenda još pre desetak godina. Ali oni koji su izdali svoje telo za novac, ostaju zauvek reklama.
Komentari 2
VladaNS
rocky
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar