Red bul zaradio na Baumgartneru 6 milijardi evra
Skok ekstremnog sportiste iz Austrije Feliksa Baumgartnera iz stratosfere, sa 39 kilometara visine, doneo je od reklama prihod od 6 milijardi evra.
"Sve je marketing", rekao je sponzor, osnivač Red Bul-a Diter Matešic.
Uloženih 50 miliona evra donelo je 12.000 odsto dobiti, istakao je analitičar robnih marki Gerhard Hrebiček bečkom dnevniku "Esterajh". Matešic je, kako konstatuje list, još jednom dokazao kako funkcioniše marketing.
"Red Bul" namerava da ima i dugoročne koristi od istorijskog skoka. Tako je Eurobrend procenio da je vrednost Red Bula bila do sada oko 14 milijardi evra, a nakon skoka je vrednost ove marke skočila na 17 milijardi evra.
Red Bul ima potencijal da postane evropski Epl, konstatovao je Hrebiček dodajući da bi Matešic morao izaći na tržište sa novim proizvodom, kao na primer automobilom.
Komentari 5
markone
TT
red bul je sve ovo platio, nije dobio ništa u materijalnom smislu, dobio je publicitet.
možda ako je prodao prava za TV prenos tog događaja, al to nije prihod od reklama...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar