Svetski gigant u proizvodnji bezalkoholnih pića lansiraće u Francuskoj limitiranu seriju od 800 miliona personalizovanih boca koka-kole.
U želji da što više osvoji potrošače, kompanija je za klijente u Francuskoj pripremila boce sa ispisanim jednim od 150 najčešćih francuskih imena.
Proizvođač je predvideo oganičenu seriju od 800 miliona boca koka-kole klasik, lajt i zero. Ove originalne boce biće distribuirane u supermarketima i prodavnicama, kao i u barovima i restoranima. Akcija će početi u maju i trajaće dva do tri meseca.
Grupa je već testirala ovaj tip kampanje, prošlog leta, u Australiji, gde je ostvarila veliki uspeh. Potrošači u toj zemlji mogli su da kupuju jedinstvene boce, birajući jedno od 50 imena utisnutih na ambalaži.
Komentari 2
boki
nz
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar