UNICEF pokrenuo akciju protiv "lajkova"

UNICEF je pokrenuo kampanju koja direktno napada naprisutniji oblik onlajn aktivizma – Fejsbuk "like" dugme.
UNICEF je pokrenuo kampanju koja direktno napada naprisutniji oblik onlajn aktivizma – Fejsbuk "like" dugme.

UNICEF Švedska lansirao je tri reklame koje insistiraju da ljudi daju svoju direktnu podršku humanitarnoj pomoći umesto što to čine putem socijalnih mreža i uz pomoć lajkova.

Reklame prikazuju tri varijacije na ovu temu, a neke su prilično šokantne poput reklame u kojoj dečak koji je ostao bez majke izgovara: "Ponekada se plašim da ću se razboleti kao i moja majka. Ali mislim da će sve biti u redu. Danas UNICEF Švedska ima 177.000 lajkova na Fejsbuku".

Kampanju je osmislila reklamna agencija Forsman&Bodenfors koja je želela da ukaže na to koliko socijalne mreže zapravo imaju jako malo uticaja na živote osoba kojima je pomoć potrebna.

"Mi volimo lajkove i socijalne mreže predstavljaju dobar prvi korak ukoliko ljudi žele da se uključe, ali one ne bi trebalo da predstavljaju jedini korak", smatra Petra Halebrant, direktor komunikacija UNICEF-a u Švedskoj.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti