UNICEF pokrenuo akciju protiv "lajkova"
UNICEF Švedska lansirao je tri reklame koje insistiraju da ljudi daju svoju direktnu podršku humanitarnoj pomoći umesto što to čine putem socijalnih mreža i uz pomoć lajkova.
Reklame prikazuju tri varijacije na ovu temu, a neke su prilično šokantne poput reklame u kojoj dečak koji je ostao bez majke izgovara: "Ponekada se plašim da ću se razboleti kao i moja majka. Ali mislim da će sve biti u redu. Danas UNICEF Švedska ima 177.000 lajkova na Fejsbuku".
Kampanju je osmislila reklamna agencija Forsman&Bodenfors koja je želela da ukaže na to koliko socijalne mreže zapravo imaju jako malo uticaja na živote osoba kojima je pomoć potrebna.
"Mi volimo lajkove i socijalne mreže predstavljaju dobar prvi korak ukoliko ljudi žele da se uključe, ali one ne bi trebalo da predstavljaju jedini korak", smatra Petra Halebrant, direktor komunikacija UNICEF-a u Švedskoj.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar