Još jedno super dejstvo kokica

Skoro svakoj bioskopskoj projekciji filma prethodi blok reklama koje nam otkrivaju najnovije proizvode. Međutim, njihovo dejstvo može biti poništeno ukoliko se zavalite u sedište i grickate kokice, pokazala je najnovija studija koju je sproveo Univerzitet u Kelnu.
Skoro svakoj bioskopskoj projekciji filma prethodi blok reklama koje nam otkrivaju najnovije proizvode. Međutim, njihovo dejstvo može biti poništeno ukoliko se zavalite u sedište i grickate kokice, pokazala je najnovija studija koju je sproveo Univerzitet u Kelnu.

Naime, marketinški trikovi kojima pribegavaju brojne reklamne agencije, igraju na to da će naša usta kada vide reklamu za određeni proizvod, nehotice ponoviti njegovo ime i time pojačati poziciju izvesnog brenda u našoj memoriji.

Taj uticaj reklama biće znatno manji ukoliko uspemo da ga ometemo konzumirajući kokice i ostale grickalice, pokazuju rezultati istraživanja objavljeni u časopisu "Journal of Consumer Psychology".

"Kultna aktivnost jedenja kokica u bioskopu zasigurno je učinila naše ispitanike imunim na ubeđivačke efekte reklama", tvrdi Saša Topolinski, jedan od članova istraživačkog tima.

Tim Univerziteta u Kelnu sarađivao je sa 96 ispitanika koji su vođeni na bioskopske projekcije. Jednom delu nuđene su kokice, kao zagrevanje za film, dok je druga grupa ostala praznih ruku.

Nakon završetka filmova ispitanici iz prve grupe nisu upamtili najveći deo rekalama emitovanih pre filma, jer su njihova čula bila koncentrisana na kokice. S druge strane, ispitanici iz druge grupe pokazali su pozitivnu psihološku reakciju kada su se nakon projekcije filma susreli sa reklamiranim proizvodima.

  • Ha!

    14.10.2013 19:17
    Dobro se zna koliko Amerikanci jedu kokice u bioskopima, iz čega po logici stvari proizilazi, sudeći po ovom "istraživanju", da oni nikako ne mogu biti potrošačka nacija, odnosno da ih efekti reklama mimoilaze. Ha!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Zanimljivosti