Kompanija "Aerie Real" u svojoj novoj kampanji koristi manekenke čije slike nisu digitalno izmenjene kako bi promovisala svoju liniju donjeg veša.
Kompanija se nada da će uspeti da učini da se normalne žene osećaju dobro u vezi sa svojim telom i od njih čak traži da na nalozima na Tviteru uz hešteg #AerieReal dele svoje fotografije.
Sestrinska kompanija "American eagle", koja proizvodi donji veš za mlađe devojke, nada se da će ovom reklamnom kampanjom uspeti da učini da se one osećaju bolje u svojim telima i da će imati više samouverenosti.
Iako su manekenke i dalje lepe devojke, njihovi telesni nedostaci ili nesavršenosti nisu ispravljeni korišćenjem programa za obradu fotografija kako bi one izgledale savršeno.
Sa druge strane, veliki broj kompanija i dalje koristi digitalne programe kako bi "usavršila" izgled svojh manekenki.
Komentari 6
Jan Chi
mile
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar