Dve biciklistkinje oborene u sat vremena u Novom Sadu

Tri osobe povređene su u saobraćajnim nezgodama koje su se juče dogodile u Novom Sadu.
Dve biciklistkinje oborene u sat vremena u Novom Sadu
Foto: 021.rs
U sudaru dva vozila u 10:55 časova na uglu Sentandrejskog puta i Teodora Mandića povređen je pedesetsedmogodišnji muškarac. 
 
Kako za 021.rs kaže portparol Hitne pomoći, dr Zoran Krulj, ovaj muškarac je zbrinut na licu mesta i u svesnom stanju prevezen na odeljenje hirurgije Urgentnog centra Kliničkog centra Vojvodine.
 
Biciklistkinja (69) oborena je na uglu Bulevara kneza Miloša i Bulevara Jovana Dučića u 17:53 časova. Njoj je na mestu nezgode ukazana pomoć i potom je, u svesnom stanju, prevezena na hirurgiju. 
 
Sat vremena kasnije, još jedna biciklistkinja (23) oborena je u Ulici Ive Andrića kod Mornarice. Ona je zbrinuta na licu mesta i prevezena u Urgentni centar na hirurgiju.

Teme

udesi
  • BOSANAC

    17.11.2021 13:44
    Samo kad bi 50 posto učesnika u saobračaju, što pješaka, biciklista i vozača, manje koristili telefone u rasksnici prilikom kretanja po istim, bilo bi mnogo bolje i sigurnije za sve.
  • Luk

    19.09.2021 03:16
    Svi učesnici u saobraćaju treba da vode računa kako se ponašaju, to je valjda svima jasno, ali postoji ogromna razlika u tome da li svojim ponašanjem možeš ozbiljno da ugroziš nekog drugog ili ne. Pešaci ne mogu da ugroze nikog, eventualno indirektno - ako neko pokuša da ih izbegne, pa da padne sa bicikla ili automobilom udari u banderu, ali i to se dešava samo iz razloga jer je taj neko (npr. vozač automobila), neuporedivo jači i zna šta će da se desi ako udari pešaka. Takođe, pešaci mogu biti svi, pa i slepi, gluvi, stari, osobe sa fizičkim ili mentalnim invaliditetom, deca, itd. Biciklisti takođe mogu da budu gotovo svi (postoje neka nerazumna zakonska ograničenja što se tiče dece i očigledna fizička ograničenja nekih ljudi - npr. slepi). Biciklista retko kad može ozbiljnije da ugrozi pešaka, ali vozača automobila direktno nikad. Bez obzira na ponašanje pešaka ili biciklista, najveću i gotovo apsolutnu odgovornost za živote svih učesnika u saobraćaju, imaju vozači motornih vozila. Kao kad bi čovek od 2m i 150kg trčao kroz grupu male dece i kukako kako se deca loše ponašaju i ne sklanjaju se kao treba i zato je udario kolenom nekoliko dece.
  • Vlada

    17.09.2021 22:44
    @@ Postoje neke retke situacije u kojima je normalno da pešak hoda kolovozom - na primer, u manjim gradskim ulicama u kojima su neuviđavni vozači parkirali svoje automobile svuda dužnom trotoara. Sa druge strane, ne postoji nijedna situacija u kojoj je normalno da pešak beslovesno baulja biciklističkom stazom duže nego što mu treba da pređe preko nje. Ako to ne razumeš, nisi kvalifikovan ni za hodanje, a kamoli za upravljanje bilo kakvim prevoznim sredstvom. Ne pokušavaj da se sabareš jer su male šanse za to, nego jednostavno nemoj učestvovati u saobraćaju bez pratioca.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Hronika