U novosadskom Višem sudu nalaze i mišljenje izneli su veštaci mašinske i saobraćajne struke dr Dragan Ružić i dr Milan Simeunović, piše Dnevnik.
Kako je pojasnio Simeunović, činjenica je da su dva metalna nosača saobraćajnog znaka koji obeležava kanal DTD došla u kontakt sa vozilom, odnosno da je čeonim delom udarilo u stubove nosača, nakon čega je vozilo nastavilo kretanje makadamskim delom puta.
Potom je "došlo u kontakt sa žbunastim stablom drveta, zatim je prešlo preko njega i čeono delovalo na relativno ravnu površinu".
Zatim je, kako je naveo, došlo do delimične rotacije, da bi na drugoj kosini došlo do prevrtanja vozila, pri čemu leva strana ne dolazi u kontakt sa podlogom već desna strana i vozilo se prevrće te završava na krovu u koritu kanala.
Punomoćnik oštećene porodice, advokat Vladimir Beljanski u svojoj primedbi je izneo da tragovi sa mesta nesreće, koji se vide na fotografijama, pokazuje da je predmetno vozilo sa kolovoza sišlo kada se nalazilo u suprotnoj traci i kada je, vraćajući se u svoju traku, došlo do zanošenja i sletanja usled prevelike brzine i nevešte vožnje.
Saobraćajna nesreća za koju se tereti S. S. dogodila se u noći između 21. i 22. avgusta 2021. godine, kada je automobil u kojem su se nalazila četiri mladića sleteo u kanal DTD kod Rumenke.
Okrivljeni je vozeći automobil iz pravca Kisača, na ulazu u Rumenku, izgubio kontrolu nad vozilom, skrenuo s puta, udario u saobraćajni znak, a zatim upao u kanal.
Trojica mladića su uspela da isplivaju odmah, dok je beživotno telo sedamanestogodišnjaka pronađeno tek u nedelju 22. avgusta oko 11 časova.
Suđenje se nastavlja 27. februara naredne godine.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar