Počelo punjenje kućnih instalacija

"Toplana" je od 6. septembra počela sa punjenjem kućnih instalacija i njihovim stavljanjem pod pritisak.
"Toplana" je od 6. septembra počela sa punjenjem kućnih instalacija i njihovim stavljanjem pod pritisak.

U slučaju da se izvode radovi na kućnim instalacijama, koji nisu prijavljeni Novosadskoj toplani, postoji mogućnost curenja i nanošenja štete za koju su odgovorni stanari koji nisu prijavili obavljanje radova.

Iz "Toplane" mole građane da, ukoliko su u mogućnosti, budu prisutni u stanovima, kako bi, u slučaju eventualnog curenja na delovima kućnih instalacija, odmah obavestili preduzeće zaduženo za održavanje kućnih instalacija centralnog grejanja.

U slučaju potrebe za hitnim ulaskom  u toplotnu podstanicu zbog curenja na instalaciji grejanja i tople potrošne vode, građani se mogu obratiti nadležnoj službi "Toplane" na broj 4881-104, 24 časa dnevno.

Telefoni "Stana", s kojim skupštine stanara imaju ugovor o održavanju  kućnih instalacija, su:
-  radnim  danom u vremenu  od 7 do 15 časova: - za rejon I (Liman I, Liman II, Liman III, Liman IV, Telep, Grbavica, Centar, Podbara, Petrovaradin, Sr. Karlovci): 4895-535, 420-314 i 420-315;
- za rejonII (sva ostala konzumna područja): 4895-554, 420-316 i 420-317.
- radnim danom, 24 časa, vikendom i praznikom - hitne intervencije za sva područja: 4895-517, 4895-518, 528-866 i 520-234.

Iz "Toplane" mole skupštine stanara da napišu i istaknu na vidnom mestu obaveštenje kod koga, odnosno u čijem stanu, se nalazi ključ od prolazne prostorije do podstanice.

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Servisne informacije