Služba za žalbe i informacije Novosadske toplane na novoj adresi
Potrošači se mogu obratiti Odseku za odnose s potrošačima radi dobijanja svih informacija u vezi sa radom Toplane, podneti reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode kao i podneti zahtev za pražnjenje unutrašnjih instalacija, lično u prostorijama Odseka radnim danima od 7:30 do 15 časova, dok su subota i nedelja neradni dani.
Brojevi telefona Odseka za odnose s potrošačima su 0800-100-021 (besplatan poziv), 420-853 i 423-712.
Nakon 15 časova, kao i vikendom, reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije se mogu prijaviti Službi reklamacija na brojeve telefona 4881-104 i 4881-106. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije, potrebno je pozvati broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.
Takođe, informacije o visini duga, kao i mogućnostima izmirenja duga po reprogramu, kopije računa i analitičke kartice mogu se dobiti u Odseku za naplatu potraživanja, na novoj adresi, u ulici Vladimira Nikolića 1, svakog radnog dana od 7:30 do 15 časova.
Brojevi telefona Odseka za naplatu potraživanja su: 4881-351, 4881-352, 4881-353 i 4881-354.