Toplana uvela sms komunikaciju s građanima

Potrošači Novosadske toplane od danas imaju mogućnost komuniciranja sa preduzećem putem SMS-a 24 časa dnevno, saopšteno je iz Toplane.

Potrošači Novosadske toplane od danas imaju mogućnost komuniciranja sa preduzećem putem SMS-a 24 časa dnevno, saopšteno je iz Toplane. Korisnici usluga mogu da prijave reklamacije na kvalitet u isporuci toplotne energije i da zakažu kontrolno merenje temperature u stanu slanjem SMS-a na broj 064/8442-638.

Pored novootvorene telefonske linije, potrošači mogu da se obrate i Korisničkom servisu besplatnim pozivom na broj 0800-100-021, Odseku za odnose s potrošačima na brojeve 420-853 i 423-712 i Službi reklamacija na sledeće brojeve telefona: 4881-103, 4881-104, 4881-105 i 4881-106. Potrošači mogu da dođu i lično u prostorije Odseka na I sprat SPENS-a.

U saopštenju se kaže da bi otvaranje nove linije i mogućnost komunikacije putem SMS-a, trebalo da doprinese unapređenju interaktivnog odnosa preduzeća s potrošačima i bržeg otklanjanja eventualnih kvarova.

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Servisne informacije