Iz ovog preduzeća podsećaju da se za sve informacije, kao i za podnošenje reklamacija, građani mogu obratiti i telefonom, na brojeva 423-712, 420-853 ili 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa.
U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, zbog hitnosti intervencije i dostupnosti telefona građanima 24 sata, potrebno je pozvati broj telefona 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.
Iz Toplane saopštavaju i da se zbog epidemije svima koji dolaze u Korisnički centar na ulazu meri temperatura, dezinfikuju ruke, a obavezno je korišćenje zaštitne maske. Apeluju na sve građane da, u cilju sprečavanja širenja virusa, sve što mogu urade putem mejla osj@nstoplana.rs ili telefonom.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!