Radovi u Železničkoj pri kraju
Ova ulica je, i pre radova na podzemnim instalacijama, bila u veoma lošem stanju, sa velikim brojem udarnih rupa na asfaltnom kolovozu i ispucalim, a na pojedinim mestima čak i izlomljenim pešačkim stazama.
Asfaltiran je kolovoz u dužini od 160m, od Sremske ulice do Ulice Maksima Gorkog, gde se Železnička završava kao slepi krak.
Izgrađene su i obostrane pešačke staze od betonskih ploča, dok su na parnoj strani ulice formirani parkinzi sa upravnom šemom parkiranja.
Na spoju sa Ulicom Maksima Gorkog parterno je uređen plato sa rampama za kretanje osoba sa invaliditetom.
Okončanjem radova u Železničkoj ulici, mehanizacija i radnici JKP "Put" sele se u Sremsku ulicu gde počinju radovi takođe na rekonstrukciji saobraćajnih površina. I u ovoj ulici je raskopavan kolovoz zbog radova na rekonstrukciji vodovodne i kanalizacione mreže. U Sremskoj ulici asfaltiraće se kolovoz u dužini od 180m, uz zadržavanje postojeće širine od 6m, a biće izgrađene i pešačke staze od betonskih ploča širine 3m. Na raskrsnici sa Železničkom i Ulicom Laze Kostića planirana je postavljanje "ležećeg policajca".
Podsetimo da su ranije obavljeni radovi na dovođenju raskopanih površina u tehnički ispravno stanje i u ulicama Miroslava Antića i Vase Stajića, a trenutno se to isto radi i na Trgu galerija gde se na kolovoz vraća kaldrma, saopštio je Zavod za izgradnju grada.