Toplana počela grejnu sezonu
Novosadska toplana počela je grejnu sezonu u skladu sa odlukom Grada kojom je predviđeno da grejna sezona počne 15. oktobra.
U ovom preduzeću kažu da je remont tehničkog sistema uspešno priveden kraju i da je sve spremno za početak sezone grejanja.
Novosadska toplana isporučuje toplotnu energiju u skladu sa spoljnim temperaturama, a za sve informacije građani se mogu obratiti Odseku za odnose s potrošačima na brojeve telefona: 0800 100 021 (besplatan poziv), 423-712 i 420-853 ili lično na prvom spratu Spensa u prostorijama Odseka, svakog radnog dana od 7 do 20 časova i subotom od 8.30 do 13.30 časova.
Služba reklamacija je dostupna do 22 časa radnim danima i vikendom na brojeve telefona 4881-103, 4881-104 i 4881-106.
U slučaju curenja na unutrašnjim instalacijama, građani se prvo obraćaju Toplani na broj telefona 4881-105, koji je dostupan 24 sata radnim danima i vikendom. Ukoliko je prisutan vazduh u grejnim telima, a u toplotnim podstanicama postoji centralna odzraka obraćaju se Toplani, a u suprotnom preduzeću sa kojim je skupština stanara potpisala ugovor o održavanju kućnih instalacija.