FOTO: Baksuzna raskrsnica za autobuse GSP-a

Ugao Radničke i Stražilovske ulice baksuzan je za autobuse gradskog prevoza, jer se na istom mestu sudaraju dan za danom. U ponedeljak se jedan solo autobus sudario sa jugom, a danas zglobni autobus sa automobilom strane proizvodnje.

Ugao Radničke i Stražilovske ulice kao da je postao baksuzan za autobuse gradskog prevoza, jer se na istom mestu sudaraju dan za danom.

Naime, u ponedeljak prepodne se jedan solo autobus sudario sa jugom, a danas zglobni autobus imao je kontakt sa automobilom strane proizvodnje. U oba slučaja, kako saznajemo, nije bilo ozbiljnije povređenih, a zbog nezgoda je došlo do gužvi na ovoj raskrsnici, gde inače prolazi nekoliko linija gradskog prevoza.

Građani koji žive u ovom kvartu kažu za 021.rs da se na ovoj raskrsnici redovno dešavaju nezgode, u kojima često učestvuju i autobusi gradskog prevoza.

Mnogi građani kažu da je ova raskrsnica nepregledna, a tokom godina došlo je do značajnijeg povećanja obima saobraćaja pa je ovo postao jedan od frekventnijih pravaca, posebno ako se sa Limana krećete ka centru ili u suprotnom smeru.

Prema gradskim urbanističkim planovima, raskrsnica, odnosno Stražilovska ulica trebalo je odavno da bude proširena za po još jednu traku, ali za sada nije izvesno kada bi to moglo da se dogodi.

  • Toma

    04.02.2015 10:34
    znam ja
    doneti zakon po kojem je vozačima GSP zabranjeno da se slupaju na toj raskrsnici,
    postaviti po 8 ležećih policajaca pred raskrsnicom na svakom prilazu, staviti semafor i dijagonalno jedan protivtenkovski rov.
  • Osoba M

    04.02.2015 09:46
    Raskrsnica je sasvim pregledna (ako ne uletitite 80 na sat), semafor je nepotreban, ponekad se mora malo sacekati da bi se presekla Strazilovska, ali Boze moj... Na obe slike se vrlo jasno vidi da vozaci nisu postovali prvenstvo prolaza i sudarili su se sa autobusom.
    Takodje, kada bi vozaci koji idu Strazilovskom pustali prednost pesacima na pesackom, ovi iz Radnicke bi tada mogli da se ukljuce na Strazilovsku ili nastave Radnickom.
    Umesto tog semafora, bolje bi bilo da se sanira 4-5 kratera koji se moraju zaobilaziti u sirokom luku, mada ovako kako sada stvari stoje, ogranicavaju brzinu automobila kroz S. - mozda su tu namerno?
  • 04.02.2015 09:43
    E najbolji ste vi koji bi da zatvorite centar grada za saobraćaj, kao po ugledu na veće gradove.
    Ti veći gradove u svetu imaju isplaniranu alternativnu rutu koja može da prihvati saobraćaj koji je nekada išao kroz centar. Mi ovde nemamo.
    Ovde bi keo jedna alternativna ruta bila bul. Cara Lazara, pa on je već sada zatrpan autima, e sad zamislite kako bi to bilo kada bi deo sabraćaja iz Mihajla Pupuina preusmerili tuda? Gužva ne viđena.
    Problem gužve je što nove zgrade koje su se izgradile su onemogućile širenje Stražilovske, koja plače za proširenjem. Na kraju ako je i prošire, biće kao u Jovana Subotića, trotoar širine pola metra, pa kada naiđe autobus moraš da zalegneš kako te retrovizor ne bi udario u glavu.

    Semafor nije rešenje, jer naši semafori su katastrofa naštimani, zeleni talas ne postoji!
    Sećam se kada sam bio u Beogradu, pa bul. K. Aleksandra, kako smo krenuli od skupštine, pa do kraja je bio zeleni talas i nije bilo stajanja. Ovde u NS čak ni na bul . Oslobođenja to nije moguće.
    Takođe je isto tako u Sarajevu, jedne prilike sam išao celom dužinom, zeleni talas, nigde stajanja.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti