Na pregled se čeka više meseci
"Pregled kod ortopeda pokušavam da zakažem od maja. Tada nisam stigla na red jer nisam imala rentgenski snimak, za koji se takođe čeka. Poslednji put sam uspela da zakažem pregled u junu, došla sam u Polikliniku, predala knjižicu i čekala. Naravno, sestra mi je naplatila participaciju 50 dinara i onda nestala. Nakon pola sata došla je druga sestra i rekla da će se lekar zadržati na operaciji još najmanje sat vremena, pa ko želi neka čeka, a ko ne želi, neka dođe na pregled naredne sedmice", priča slušateljka.
Iako je sestra rekla da će pregled kod tog lekara moći da obavi za nedelju dana, na šalteru za zakazivanje ispostavilo se da će opet morati da čeka.
"Otišla sam na šalter, ispričala u čemu je stvar i tražila da zakažem za narednu sedmicu, ali mi je rečeno da to nije moguće i da mogu zakazati pregled za mesec dana. Zvala sam nakon mesec dana, krajem jula, da bi mi rekli da moj lekar neće raditi u avgustu. I sada se pitam u čemu je štos – da li je to taktika iscrpljivanja neprijatelja i zbog čega ne odu na kolektivni godišnji odmor, umesto da nas po ovim vrućinama mrcvare?", pita se ona.
Odgovor na pitanje zbog čega je procedura za zakazivanje takva, iz Kliničkog centra još nismo dobili. Ranije je portparol Kliničkog centra Ognjen Kelečević rekao da nezadovoljni pacijenti mogu da se požale zaštitniku pacijentovih prava koji će ih dalje uputiti da li treba da se obrate načelniku klinike ili glavnoj sestri. Broj zaštitnika pacijentovih prava je 484 35 59.
Komentari 11
Redakcija 021
Jovan
Zakazati pregled detetu kod ORL specijaliste u klinici je nemoguća misija... Sve uz novu tehnologiju i android telefon koji poziva na pet sekundi pošto evidentira zauzetu liniju. U periodu od 7 do 8 časova, oko 800 poziva, svi neuspešni, tj zauzeti, čitaj podignuta slušalica. Da li je spisak već napravljen, pitam se... Jedan dan mesečno se zakazuje i to na njihov broj telefona za zakazivanje 021/6610102.
Nakon sat vremena neuspešnog zvanja, dođoh u iskušenje da se žalim pismeno sa sve sa uslikanim spiskom broja poziva na telefon za zakazivanje kcv vojvodina. Ali ne lezi vraže, nigde nijedne email adrese za žalbe i pritužbe građana, očigledno je da oni misle da rade besprekorno i da za tim nema potrebe. Toliko o transparentnosti rada, neće da stave na web sajt http://www.kcv.rs/rs/kontakt.html mejl već samo telefon zaštitnika pacijentovih prava. I prošli put za starije dete smo zakazali kod fizijatra tek nakon pretnje da ćemo se žaliti.
To je sramota za naše zdravstvo a i državu. Čak i ako uzmemo u obzir da nema dovoljno lekara, da se Novi Sad udvostručio, i sve ostalo što može biti olakšavajuća okolnost, ipak je sramota. Pre skoro godinu smo bez problema zakazali na toj istoj klinici kod istog ORL pregled koji se plaća jer je nakon radnog vremena lekara i uredno ga platili 3500. Sa svom dobrom voljom da razumem, ne mogu se oteti utisku da se ovakva situacija pravi sa namerom da se podstaknu plaćeni pregledi. Platićemo mi pregled ponovo, jer ne možemo sebi da priuštimo taj luksuz da se igramo sa detetovim zdravljem.
Ono što je takođe sramota, jeste da se nakon svih priča, situacija godinama ne menja, čemu je dokaz i ovo moje pisanije kao reakcija na članak od pre tri godine. Ni u medijima se ne reaguje puno, tek s vremena na vreme, a situacija se evidentno neće promeniti bez nekog većeg medijskog i javnog pritiska. A i za novinare je pitanje, zašto o tom ne pišu više, to je višegodišnji problem koji opterećuje mnogo ljudi. Mnoogo ljudi koji uredno plaćaju zdravstveno osiguranje i nemaju mogućnost da se odreknu plaćanja istog i da se leče privatno. A do državnog zdravstva ne mogu da dopru. Da li sad treba svi nezadovoljni da se organizuju u udruženje i pokrenu protestnu web stranicu u svojoj režiji ili na fejsbuku da bi se o tome čulo? Izgleda da treba.
Ej Srbijo Majko....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar