Naime, frekvencija saobraćaja na ovoj raskrsnici je izuzetno visoka jer izlaz vodi ka Keju i Petrovaradinskom mostu.
Međutim, mnogo veća opasnost preti pešacima, koji su uglavnom studenti novosadskog univerziteta. Pešačke prelaze na ovoj lokaciji pređe veliki broj osoba, a student Milan T. kaže da je za prelaz raskrsnice potrebno čekanje na milost vozača koji će ih propustiti.
"Problem je veliki, jer nas mnogo koristi ovaj prelaz da bismo stigli do fakulteta, a istovremeno je puno vozača koji takođe prolaze ovuda i ne postoji ništa, osim pešačkog prelaza, što bi olakšalo korišćenje raskrsnice i nama i vozačima. Najveću opasnost predstavljaju vozači koji se zaleću kada idu iz pravca Keja, a zbog nepregledne krivine pred raskrsnicom teško im je da zakoče na vreme. Ukoliko već ne postoji semafor, a trebalo bi da postoji, onda je potrebno veće razumevanje vozača za nas pešake", kaže ovaj Novosađanin.
Peripetije oko ove raskrsnice traju dug niz godina. Najpre je 2008. godine najavljivano da semafor neće biti postavljen dok se ne izgradi most na stubovima Franca Jozefa. Taj projekat je obustavljen, a raskrsnica je ostala bez semafora.
Nakon toga, 2009. godine, objavljeno je da će problem na ovoj raskrsnici biti rešen 2010. godine, što se još uvek nije dogodilo.
Pojedini građani smatraju da bi idealno rešenje bilo izgradnja kružnog toka umesto semafora, jer bi na taj način vozači bili obazriviji, a ne bi dolazilo ni do zagušenja saobraćaja.
Međutim, raskrsnica bez potrebne signalizacije smeta i samim vozačima. Kako nam je rečeno, problem predstavlja uključenje iz ulica Zorana Đinđića i Stevana Musića.
"Teško je da se uključimo na glavni put, jer kada se za to steknu uslovi onda moramo da propustimo pešake, zbog čega se nađemo u samom centru raskrsnice i dolazi do zagušenja saobraćaja i opasnosti za sve učesnike, jer ljudi postanu nervozniji. Takođe, kada dolazimo iz pravca Keja postoji opasna krivina, koja je prilično nepregledna, ali to nije opravdanje za nepažljivu vožnju", kaže Snežana Č. iz Novog Sada.
U gradskoj administraciji nismo uspeli da saznamo da li nadležne institucije planiraju da postave semafor i na ovoj lokaciji.
Da problem sa nedostatkom semafora u gradu postoji pokazala je inicijativa stanara Limana koji su od gradskih vlasti zatražili postavljanje semafora na pešačkom prelazu na Bulevaru cara Lazara kod broja 81, gde je nedavno povređena 12-godišnja devojčica. Oni su zapretili da će blokirati saobraćaj ukoliko se opasan prelaz ne obezbedi o čemu više možete pročitati
OVDE.
Komentari 19
NSS
Vozač
Najoštrije moguće
To se prenosi i u politički život, a ne ispravlja se do kraja života. Zbog toga treba stegnuti saobraćaj i van svake mere, dok se ne dotera u tokove. Znam vozače sa kojima je uživanje sesti, jer nikada ne pokažu želju da "pobede u saobraćaju" i stignu prvi do semafora.
Snimati kamerom svaki prelaz, kamere montirati od kazni vozačima, oduzimatio vozilo na mesec do 6 meseci kao sredstvo izvršenja prekršaja, davati ga u javni najam ako vozač ne plati otkaz.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar