Novi most trebalo bi da bude približno iste težine kao stari, a nosiće 2,5 puta veća opterećenja.
Na stubu rade dva podizvođača - Letač iz Inđije radi razbijanje starog stuba i čišćenje unutrašnjosti priboja, a španska firma TecoZam radi sva armiranja i betoniranje na stubu.
Postepeno se oslobađaju delovi stare konstrukcije i betoniraju slojevi, koji će biti gotovi bez problema ukoliko Dunav zadrži nizak do umeren vodostaj.
Podsetimo, Žeželjev most je trebalo da bude završen do novembra 2013. godine, ali je taj rok pomeren.
Most bi trebalo da bude deo pruge Beograd - Budimpešta, koja će biti gotova najverovatnije do 2018. godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 14
ZOKS
Grgolj
Patakoni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar