Fruškogorski koridor će se graditi od kineskog kredita?

Partneri iz Kine su spremni da pomognu, ali i da izvedu radove na izgradnji puta Novi Sad - Ruma, obilaznicu i put do tunela kroz Frušku goru.

Prema rečima predsednika Društva za ekonomsko-trgovinsku saradnju i prijateljstvo Srbije s NR Kinom Brane Cvetinovića, partneri iz Kine su razgovarali sa predstavnicima Grada Novog Sada o različitim oblicima saradnje.

Oni su, navodi se, spremni da obezbede povoljne uslove finansiranja (kredit na 20 godina, grejs period od pet godina i kamata od dva odsto), ali i da izvedu radove na izgradnji puta Novi Sad - Ruma, obilaznici oko Novog Sada s uključenjem na autoput i tunela kroz Frušku goru.

Ovo je rečeno prilikom posete privrednika iz Kine 83. Poljoprivrednom sajmu, a koji su se predstavili u okviru izložbe "Premium brends from China".

Podsetimo, gradnja autoputa Novi Sad - Ruma - Šabac počeće 2017. godine, a trenutno se završava potrebna dokumentacija.

Planirano je da se u drugoj fazi izgradi i deo autoputa od Šapca do Loznice.

Fruškogorski koridor će povezati Koridor 10 i Koridor 4 i stvoriti najkraću vezu između Bosne i Rumunije. Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Kuku nama

    21.12.2016 18:13
    Haha
    Stvarno tuga da nam kinezi grade,umesto da se okrećemo zapadu mi poslove dajemo kinezima,bruka za državu a i presednik sa nr kinom kvalifikovani prevarant.
  • Pregledač

    23.05.2016 01:23
    Matematika - metar tunela košta 15 hiljada eura, ako će taj tunel biti oko 2km, to je cena od 30 miliona eura. Ako dnevno prođe 10000 vozila, koji bi platili prolaz kroz tunel 1 litru goriva ili 1 euro (sigurno se potroši više goriva ako ideš preko venca), to je dnevni prihod od 10 hiljada eura, ili mesečno 300 hiljada eura, godišnje 3,5 miliona eura. Otprilike, za oko 10 godina se otplati taj tunel, ali ako se uračunaju kamate na kredit, zarade zaposlenih, razni troškovi, neka to bude otplaćeno za 20 godina. Matematikom se dolazi i do većih cifara - smanjene uvoza goriva, minimum 20tak zaposlenih na naplati putarine, ekološki čistija Fruška Gora, itd, itd. Ovakve projekte treba maksimalno gurati.
  • vredi razmisliti

    23.05.2016 00:03
    definitivno bacanje para sa tim tunelom jer ce sve da se slomi na zezeljev most na kraju price a to je moglo i ptreko srema bez tunela

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti