GSP više neće biti monopolista?
Sada se definišu pravila o tome, kako bi se izbegli problemi sa kakvim su se suočavali Beograd i drugi gradovi u Srbiji i Evropi. U Gradskoj kući za Blic nisu mogli da preciziraju kada i pod kojim uslovima će privatni prevoznici zaista početi da voze.
Član Gradskog veća zadužen za saobraćaj Siniša Bubnjević rekao je da uvođenje privatnih prevoznika ne bi trebalo da bude iznenađenje, jer Grad vodi politiku javno-privatnog partnerstva. Kako on kaže, pre dovođenja privatnika biće još dosta pregovora, pri ćemu je jasno da će Grad morati da subvencioniše prevoznike, jer to moraju da rade i sa gradskim prevoznikom, zbog niske cene karte.
U Gradskom saobraćajnom preduzeću nisu želeli da komentarišu ovakve najave. Promena Odluke o javnom prevozu mogla bi da se nađe već na narednoj sednici Skupštine grada ili na nekoj od sednica do kraja godine.
Komentari 20
piplfoks
Serious
janko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar