Pažnju javnosti nedavno je privukla objava Dejana Restaka na Fejsbuku, putem koje je izneo niz kritika na rad hotela "Norcev" kraj tornja na Fruškoj gori, ali i na stanje hotelijerstva u Srbiji.
Međutim, ono što privlači pažnju jeste to da je ovaj hotel u vlasništvu države, što znači da se, pored novca sa tržišta, finansira i iz budžeta, a za njegovo održavanje je nadležno JP "Održavanje i usluge". To preduzeće je 2004. godine izdvajeno iz sastava "Elektrovojvodine", sa osnovnom delatnošću "održavanja poslovnih prostora i voznog parka komitenata i pružanja ugostiteljskih usluga u objektima osnivača".
Za Restaka, hotel "Norcev" je za Frušku goru ono što je bila NATO raketa za toranj.
"Olupan i sa više nego vidljivim ožiljkom na nekada moćnoj konstrukciji velikog potencijala. Nema apsolutno nijednog aspekta servisa koji nije totalno ruiniran. Soba koju smo dobili, nije krečena minimum deceniju, kreč od vlage otpada na sve strane, stolarija truli. Tv katodaš nema daljinski. Umesto klime gosti ubacuju obuću u vrata i tako prave promaju. Žena na recepciji mi na ovu primedbu kaže 'jeste vaša soba ima klimu koja je pokvarena, ali znate, istu cenu imaju i sobe bez klime'. Saznajemo da hotel u 21. veku ima sobe bez klime tokom rekordnih letnjih temperatura. Kome bi još, prilikom zakazivanja, palo na pamet da pita da li hotel ima klimu", piše Restak.
Ono što je posebno izazvalo reakciju kod građana jesu slike jeftine hrane. Riba i pašteta u konzervama, paketići meda, salama i jeftino lisnato testo predstavljaju doručak hotela sa tri zvezdice.
"Jasno, svi su gore slušaju narodnjake prilikom jedne od bezbroj proslava svakog vikenda. Uzgred se pitam, kako je moguće da hotel ništa ne zaradi od toliko događaja tokom čitave godine? Samo sam ja bio na tri kongresa sa po oko sto ljudi. Šta kažu naši, gde idu te pare? Direktore? S obzirom da nije privatni javašluk već javni, ovo pitanje je svakako na mestu", pita se Restak.
Međutim, Restak adekvatan odgovor verovatno neće dobiti.
Naime, "Norcev" je tek pre nešto više od nedelju dana dobio novog direktora. To je Milan Balać, nekadašnji direktor Spensa i Gradskog saobraćajnog preduzeća. On je za 021.rs istakao da mu je teško da u startu uvidi sve nedostatke, ali da će raditi na uklanjanju problema i poboljšanju usluge.
"Moram da izrazim žaljenje zbog lošeg iskustva našeg gosta i da se zahvalim na iskrenim informacijama, jer smatram da je svaka kritika dobrodošla. Rukovodstvo i zaposleni su odgovorni za kvalitet pružanja usluga gostima i sigurno je da ćemo u narednom periodu nastojati da taj kvalitet dignemo na viši nivo, a sve u cilju da naši klijenti budu zadovoljni pruženom uslugom i boravkom u našem hotelu", poručio je Balać.
U "Održavanju i usluge" koje bi trebalo da održava hotel, koji se jednim delom finansira i iz džepa građana, nisu odgovorili na pitanja 021 o tome da li postoje određeni problemi u "Norcevu" koji su doveli do ovakvog stanja objekta.
Hotel "Norcev" je renoviran 2003. godine, i od tada predstavlja jedno od poznatijih mesta za odmor na Fruškoj gori. Nalazi se na veoma pogodnoj lokaciji, jer je okružen šumom, što gosti ističu kao glavnu prednost. U njemu se često organizuju seminari i svadbe.
Komentari 63
Outlander
Dezan
Nada
A koliko je samo radnika EV?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar