Građani se najčešće žale na nereagovanje nadležnih
Od početka rada, Ombudsman je primio oko 1.600 pisanih pritužbi građana i imao nekoliko hiljada ličnih i telefonskih kontakata sa građanima.
Od 2010. godine Novosađani se najviše žale na institucionalno nereagovanje, dužinu trajanja postupka pred organima, visine računa, komunalno opremanje ulica, ali i na neizvršenje donetih rešenja. Kako nam kažu u kancelariji Zaštitnika građana, saradnja sa gradskim organima i javnim preduzećima je zadovoljavajuća.
"Dobra saradnja utiče na brzinu rešavanju pritužbi građana. S druge strane Zaštitnik građana smatra da i dalje postoji prostor za poboljšanje rada organa uprave, te će se starati da organi uprave još efikasnije rešavaju o pravima građana", kažu u kancelariji Ombudsmana.
Više o samoj instituciji građani se mogu informisati i na sajtu Zaštitnika, sa kog mogu podneti i pritužbu.
"Zaštitnik građana sprovodi i aktivnosti koje se odnose na edukaciju određenih grupa građana, ali i zaposlenih u organima uprave, u cilju povećanja stepena poštovanja prava građana i efikasnijeg rada organa uprave", zaključuju u kancelariji Ombudsmana.
Komentari 1
Pacijent
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar