"Vodovod" promoviše vodu kupovinom švajcarskih noževa, kabanica, kišobrana...
Piše: Žarko Bogosavljević
Novosadski vodovod će tako i pod novim rukovodostvom nastaviti da na nesvakidašnje načine promoviše svoj rad u duhu svojih prethodnika koji su osveštavali vodu i na sam glas slavili slavu preduzeća.
Kako se navodi u javnoj nabavci za kupovinu rekvizita za kampanju "Pitka voda novosadska", "Vodovodu" je potrebno 200 vetrovki, 400 čaša, 200 bokala, 500 privezaka za ključeve, 200 kačketa, 1.000 balona, 500 plastičnih sportskih flašica, 100 polo majica i 490 kišobrana.
Dok se ove nabrojane stvari i mogu podvesti pod promotivni materijal bilo koje kampanje, pa bila to i promocija vode iz vodovodne mreže, ovom novosadskom javnom preduzeću za promociju "vode" treba i 500 antistres loptica, 100 višenamenskih nožića (švajcarski nož), 20 lejzi begova i 20 kristalnih kocaka sa trodimenzionalnom slikom sata Petrovaradinske tvrđave.
Koliko će "Vodovod" za ovu nabavku izdvojiti je nepoznato, jer taj podatak nije naveden u konkursnoj dokumentaciji, dok je s druge strane u programu poslovanja koji je usvojila Skupština grada u septembru navedeno da je za kampanju potrebno izdvojiti 1,4 miliona dinara.
Komentari 22
Smrdija
Pera
Vodovodžija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar