U izgradnji tog autoputa u dužini od 37 kilometra mogao bi da bude primenjen model javno-privatnog partnerstva ili koncesija, rekla je Mihajlović, dodajući da će do maja 2017. biti zatvorena finansijska konstrukcija za taj projekat.
"Ima puno zainteresovanih za izgradnju budući da je tu gust saobraćaj, tako da možemo da razmišljamo o različitim načinima finansiranja. Od Mađarske, koja se sada pojavila kao zainteresovana da učestvuje u finansiranju i izgradnji Fruškogorskog koridora, do mnogih finansijskih organizacija i privatnih investitora", navela je Mihajlović.
Ministarstvo planira da sačeka završetak svih projekata i raspiše javni poziv kako bi se videlo koji je način najbolji za finansiranje. Reč je o veoma teškoj deonici autoputa sa tunelom kroz Frušku goru koji će biti najteži poduhvat, a biće dug skoro 3,5 kilometra. Ta deonica je deo budućeg autoputa od Novog Sada ka Špacu i Loznici.
Podsetimo da su nedavno i predstavnici kompanije "Nurol" iz Turske, koji su zainteresovani za učešće u izgradnji autoputa od Novog Sada do Rume, razgovarali sa pokrajinskim sekretarima za urbanizam i saobraćaj Vladimirom Galićem i Nenadom Grbićem. Više o tome čitajte
OVDE.
Komentari 8
Sudija
Liman3
Perica
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar