Uskoro revizija tarifa i zona GSP-a u Novom Sadu i prigradskim naseljima

Gradsko saobraćajno preuzeće i Uprava za saobraćaj planiraju da ove godine izrade Studiju zonsko-tarifnog sistema pošto je postojeća podela grada na zone naplate prevoza stara više decenija, saznaje 021.

Naime, sadašnji cenovnici i zone podele Novog Sada i prigradskih naselja ne oslikavaju realnu situaciju na terenu, jer su se pojedina prigradska naselja, poput Veternika i Futoga, proširila i postala sastavni delovi grada.

Odbornik SRS-a u Skupštini grada Lazar Kanjerić je Upravi za saobraćaj postavio pitanje da li može da se promeni tarifa za prevoz autobusima GSP-a u Veterniku i Futogu, jer je prevoz od stadiona "Vujadin Boškov" do Futoga skuplji nego od MAS-a u Novom Sadu do Stadiona.

Iz Uprave mu je rečeno da je Grad još 2008. godine inicirao izradu Studije formiranja tarifnog sistema naplate koji su izradili "Urbanizam" i Fakultet tehničkih nauka. Ova studija je potvrdila potrebu da se napravi novi zonsko-tarifni sistem, a sada će uslediti izrada Studije koja će predložiti kako će se ubuduće naplaćivati prevoz GSP-om.

Podsetimo da su GSP i Grad pre desetak godina imali nameru da uvedu potpuno nov elektonski sistem naplate prevoza, poput Bus-plusa koji se tek kasnije pojavio u Beogradu, ali posle više neuspelih tendera, cela priča o ovom novom sistemu je završila u nekoj fioci.

  • Gari

    11.01.2017 08:58
    Ja nesto imam osecaj da nas vi bas z****vate nekoliko decenija...
  • N.SAD

    10.01.2017 11:26
    Možda bi rešenje bilo da se mesečne karte smanje zbog školaraca i radnika koji putuju iz Veternika i Futoga bez obzira što je Veternik II a Futog III zona. Sajlovo I zona a Veternik II, zar nije malo glupo kad se zna da je udaljenost ista ili da je tabla Veternik čak bliža od table Sajlovo od centra.Sećam se da je jedno vreme doduše kratko saobraćala linija S. Karlovci - Futog koju je ,,držao'' privatnik i karta bila 30% jeftinija ali nije mu dozvoljeno da koristi postojeća autob. stajališta pa je tako ta linija ukinuta.Da je sve bilo u redu i da mu je bilo dozvoljeno da koristi postojeća autob. stajališta i da je imao češće linije GSP bi bankrotirao a on iako 30% jeftiniji profitirao.Na žalost GSP ima monopol i treba nešto poraditi na tome.Dozvoliti svima da vrše prevoz putnika ali da plaćaju porez.Zar nije glupo da je meni jeftinije ili isto da putujem automobilom svaki dan do posla i nazad 16 kilometara iako autobus prevozi 50-100 putnika a ja putujem sam.Neverovatno ali je tako.
  • /

    10.01.2017 10:37
    /
    pa i nije cilj gradskog prevoza da se vozi od pocetka do kraja linije.

    kako se moze meriti udlaljenost od centra ako bas futoske i limanska linija idu do zeleznicke stanice-i opet mi stizemo do teme fasizma

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti