Uskoro revizija tarifa i zona GSP-a u Novom Sadu i prigradskim naseljima
Naime, sadašnji cenovnici i zone podele Novog Sada i prigradskih naselja ne oslikavaju realnu situaciju na terenu, jer su se pojedina prigradska naselja, poput Veternika i Futoga, proširila i postala sastavni delovi grada.
Odbornik SRS-a u Skupštini grada Lazar Kanjerić je Upravi za saobraćaj postavio pitanje da li može da se promeni tarifa za prevoz autobusima GSP-a u Veterniku i Futogu, jer je prevoz od stadiona "Vujadin Boškov" do Futoga skuplji nego od MAS-a u Novom Sadu do Stadiona.
Iz Uprave mu je rečeno da je Grad još 2008. godine inicirao izradu Studije formiranja tarifnog sistema naplate koji su izradili "Urbanizam" i Fakultet tehničkih nauka. Ova studija je potvrdila potrebu da se napravi novi zonsko-tarifni sistem, a sada će uslediti izrada Studije koja će predložiti kako će se ubuduće naplaćivati prevoz GSP-om.
Podsetimo da su GSP i Grad pre desetak godina imali nameru da uvedu potpuno nov elektonski sistem naplate prevoza, poput Bus-plusa koji se tek kasnije pojavio u Beogradu, ali posle više neuspelih tendera, cela priča o ovom novom sistemu je završila u nekoj fioci.
Komentari 44
Gari
N.SAD
/
kako se moze meriti udlaljenost od centra ako bas futoske i limanska linija idu do zeleznicke stanice-i opet mi stizemo do teme fasizma
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar