Novosađani ne znaju kako do svojih prava
"Ima osnovanih pritužbi od strane građana. U tom smislu, priprema se odrđeni broj preporuka koje ćemo uputiti nadležnim gradskim upravama i preduzećima, o tome kako treba da postupaju prema građanima u određenim slučajevima", rekao je on.
Kao jedan od primera, Grujić je naveo žalbe na kol centar Doma zdravlja i probleme sa zakazivanjem pregleda. Ombudsman je prosledio žalbu ovoj zdravstvenoj ustanovi, a dobijen odgovor je poslao građanima koji su se žalili.
"Oni imaju rok od dve nedelje da se opredele da li su zadovoljni odgovorom. Ako nisu, nastavićemo da koristimo sva zakonska sredstva kako bismo rešili problem. U Domu zdravlja i sami neformalno priznaju da ima propusta sa zakazivanjem, ali na tome će se svakako raditi, kao i na efikasnosti kol centra", rekao je Grujić.
Kancelarija gradskog ombudsmana otvorena je malo duže od mesec dana, a za to vreme stiglo je preko 120 pritužbi građana. Ipak, Novosađani i dalje ne znaju šta je njegov posao. Građani s kojima smo razgovarali uglavnom nisu znali na koji način mogu da se izbore za svoja prava, niti polažu mnogo poverenja u mogućnosti ombudsmana.
Kancelarija zaštitnika građana nalazi se u Ulici Vojvođanskih brigada 17, i radi od osam ujutro do pola četiri posle podne.
Komentari 2
Pablo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar