Grad analizira saobraćaj u Novom Sadu, brojaće se putnici i vozila

Grad Novi Sad od proleća će angažovati firmu izabranu na tenderu za izradu Smart plana o saobraćaju u gradu, sa podacima koji bi trebalo da daju širu sliku o stanju saobraćajnica, korišćenju svih vidova saobraćaja, usaglašenosti sa EU standardima i inovacijama koje bi trebalo uvesti u saobraćajni sistem.
Kako se poručuje u javnom pozivu Gradske uprave za saobraćaj, težnja je da se u paket mera saobraćajne politike uključe "inovativne mere" kao što su informaciono-komunikacione tehnologije i "čista" vozila, podstakne manja upotreba automobila i definišu merljivi ciljevi za naredne godine.
 
Grad planira da ažurira informacije koje već postoje o saobraćaju i navikama/potrebama građana i prilagodi ih onome što su trenutne potrebe - saobraćajna mreža, broj polazaka, upotreba raznih vidova prevoza itd.
 
Novosađani će biti anketirani radnim danima u toku aprila/maja ili septembra/oktobra na Železničkoj stanici i pitani o svojim navikama kada su putovanja u pitanju, a biće anketirani i putnici na ulaznim i izlaznim pravcima Novog Sada. Istraživači će brojati putnička vozila i bicikliste na raskrsnicama Rumenačka - Kornelija Stankovića, Futoška - Cara Dušana, Novosadskog sajma - Hajduk Veljkova, Bulevar oslobođenja - Maksima Gorkog i na još nekoliko ključnih raskrsnica. Biciklisti će se brojati i na mostovima.
 
Na svim linijama GSP brojaće se putnici, sa akcentom na liniji broj 3, a u okviru zadatka istraživaće se i parkiranje u gradu. Korisnici parkirališta biće anketirani, parking mesta prebrojana i analizirana, a meriće se i vreme pešačenja od parking mesta do odredišta.
 
Rok za podnošenje ponude u javnoj nabavci je 6. april. Ovo je prva faza u ažuriranju podataka o saobraćaju u gradu.
  • Nsadjanin

    30.03.2017 22:03
    replika
    Draga gospodjo/ice zeleni talas postoji na svim semaforizovanim raskrsnicama na kojim je to moguce,koliko god vama delovalo kao banalno resenje problema saobracaja u svakoj urbanoj sredini je veoma kompleksan i neprekidan posao,a da bi sve funkcionisalo onako kako treba sve gradske sluzbe bi trebale da saradjuju pogotovo urbanisti,sto nazalost kod nas nije bio slucaj dugi niz godina,no bez obzira na sve negativne okolnosti licno znam koliko su ljudi iz pomenutog sad vec ukinutog preduzeca predano radili na ovom problemu,postoji SAUS sluzba automatskog upravljanja saobracajemu kojoj se nalazqa racunar i server koji prate stanje na raskrsnicama koje su povezane u sistem,a odrzavanje i rad na tom sistemu je bio poveren toj sluzbi koja je brojala 6.7 ljudi koji su taj sistem izgradili prakticno od nule a ukidanjem ZIG-a taj posao je ostao nepokriven,odnosno stavljen pod kontrolu gradskog sekretrijata za saobracaj i puteve i samim tim totalno marginalizovan i neopravdano ostavljen bez plana i izdvojenih budzetskih sredstava za funkcionisanje,odrzavanje i sirenje sistema!!!Dakle problem je mnogo dublji od laickog i neprofesionalnog pogleda sa strane!!!!
  • @Nsadjanin

    29.03.2017 10:19
    E ako su ga i ukinuli, ako je tebi ovo dosad bio strucan i profesionalan rad, onda nemam reci. Ja to ne bi nazvala ni rad. Ne postoji razumno objasnjenje zbog cega ne postoji zeleni talas na svim ulicama koje imaju mnogo semafora. Pa to regulise i brzinu i protok na najbolji moguci nacin. A nigde nije namesten.
  • biciklista

    29.03.2017 08:20
    @:/
    a da se prosto traži da se ukine režim motoputa i da se napravi biciklistička staza na mostu ili treba da se nadmudrujemo kao građani drugog reda... čemu uopšte taj kilometar "motoputa", zašto voziti bicikl 5 kilometara okolo uskim putem na trandžamentu gde se takođe vozi 80 km/h ako hoću da idem na posao iz kamenice? pa ne vozi svako radi rekreacije, pa da ima ceo letnji dan da ide okolo, glupost

    nsadjanin ne preteruj... to odeljenje i dalje postoji, samo su sada uprava, a ne jp i to je to

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti