Kako se poručuje u javnom pozivu Gradske uprave za saobraćaj, težnja je da se u paket mera saobraćajne politike uključe "inovativne mere" kao što su informaciono-komunikacione tehnologije i "čista" vozila, podstakne manja upotreba automobila i definišu merljivi ciljevi za naredne godine.
Grad planira da ažurira informacije koje već postoje o saobraćaju i navikama/potrebama građana i prilagodi ih onome što su trenutne potrebe - saobraćajna mreža, broj polazaka, upotreba raznih vidova prevoza itd.
Novosađani će biti anketirani radnim danima u toku aprila/maja ili septembra/oktobra na Železničkoj stanici i pitani o svojim navikama kada su putovanja u pitanju, a biće anketirani i putnici na ulaznim i izlaznim pravcima Novog Sada. Istraživači će brojati putnička vozila i bicikliste na raskrsnicama Rumenačka - Kornelija Stankovića, Futoška - Cara Dušana, Novosadskog sajma - Hajduk Veljkova, Bulevar oslobođenja - Maksima Gorkog i na još nekoliko ključnih raskrsnica. Biciklisti će se brojati i na mostovima.
Na svim linijama GSP brojaće se putnici, sa akcentom na liniji broj 3, a u okviru zadatka istraživaće se i parkiranje u gradu. Korisnici parkirališta biće anketirani, parking mesta prebrojana i analizirana, a meriće se i vreme pešačenja od parking mesta do odredišta.
Rok za podnošenje ponude u javnoj nabavci je 6. april. Ovo je prva faza u ažuriranju podataka o saobraćaju u gradu.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 35
Nsadjanin
@Nsadjanin
biciklista
nsadjanin ne preteruj... to odeljenje i dalje postoji, samo su sada uprava, a ne jp i to je to
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar