Čiji je novosadski aerodrom?
Prema njegovim rečima, Pokrajina je Aero-klubu ponudila ugovor o prenosu prava korišćenja, u kom se ne precizira dalja sudbina ove vazduhoplovne organizacije."Mi smo dobili rešenje u kome se ne kaže ništa. Ni šta će biti, ni kako je sad, samo to da predajemo imovinu Pokrajinskom zavodu za sport", kaže Filko.
Još jedan detalj koji je raspirio sumnju među članovima Aero-kluba je ocena Nadzornog odbora da je nova uprava falsifikovala Statut udruženja, dodajući paragraf u kome piše da u slučaju eventualnog gašenja Aero-kluba sva imovina pripada Pokrajini.
"Radi se o članu 74 završnih odredbi, u kom sada piše da u slučaju gašenja kluba, naša imovina ide Pokrajini. Mi smo za taj falsifikat Statuta nažalost glasali na jednoj svečanosti, kada nam je vešto poturen. No, to je naša greška", smatranje je ovog pilota.
Čenejski aerodrom pripada državi
Član Gradskog veća zadužen za saobraćaj, Siniša Bubnjević, kaže da prema zakonu iz 1996. godine, aerodrom na Čeneju pripada državi, a na korišćenje je dat Aero-klubu. On navodi da mu je čudna cela situacija, jer ne vidi razlog zbog čega bi se ovo udruženje odreklo prava na korišćenje.
"Ne vidim razloga zbog čega bi se to radilo na taj način, mislim na prenošenje prava korišćenja. Ja ne vidim ni jedan razlog zbog čega bi se u ovom trenutku Aero klub odrekao prava na korišćenje", kaže Bubnjević za 021. Prema njegovim rečima, ostaje nejasno šta Pokrajina namerava da uradi sa ovim zemljištem, jer, prema ugovoru, nije precizirano šta će biti sa novosadskim aerodromom.
"Ugovorom nije objašnjeno šta će biti sa klubom. Kada bismo znali da će klub zadržati svoju sadašnju funkciju, to bi bila druga priča, koju bismo pozdravili", naglašava Bubnjević.
Sudarov: Pokrajina želi da pomogne klubu
Nenad Sudarov, direktor Pokrajinskog zavoda za sport, kaže za 021 da Pokrajina ipak planira da održi Aero-klub u funkciji.
"Ne vidim ništa sporno. Mi ćemo zadržati Aero-klub i sve njegove funkcije. Mi smo osnovani od strane Izvršnog veća Vojvodine i ništa ne možemo da radimo bez njihovog odobrenja", kaže ovaj proslavljeni triatlonac. Prema obećanjima iz Pokrajine, Aero-klubu bi se mesečno uplaćivalo milion dinara na ime održavanja.
Bahanalije Stanislava Novakovića
Prema informacijama do kojih je došao Radio 021, bivši direktor ovog udruženja, Stanislav Novaković, je sam sebi odredio platu od 150.000 dinara, dok je izvršni direktor, Veselin Tomin, imao platu od 120.000. Pozicija izvršnog direktora, inače, nikad nije postojala u sistematizaciji radnih mesta. Prema Statutu kluba, platu rukovodilaca treba da odredi Upravni odbor, i direktor nema pravo da to čini sam.
Pilot Filko kaže da ostaje nepoznato da li će tako biti i ubuduće, jer u tom slučaju, veliki deo od tih milion dinara će odlaziti na plate rukovodilaca, a za održavanje aviona opet neće biti para. "Oni su plate odredili sami sebi. Kako mi da znamo da će se ti milioni o kojima oni pričaju zaista trošiti na popravku aviona, a ne na nečije plate?", pita se nekadašnji državni prvak i jedan od ljudi sa najviše sati letenja u državi.
Ivan Filko je zbog uplitanja u priču oko prenosa prava korišćenja izbačen iz Aero-kluba, bar tako tvrdi. S druge strane, sada već bivši direktor, Stanislav Novaković, ubrzo po razrešenju funkcije, uhlebljen je u Razvojnoj banci Vojvodine. A avioni još uvek rđaju.
Komentari 37
Blavor
http://www.facebook.com/home.php?#!/home.php?sk=group_168080496557061&ap=1
RedNeck
RedNeck
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar