Još nije povećana dozvoljena brzina kretanja u pojedinim novosadskim ulicama
Naime, od 1. aprila je trebalo da stupi na snagu Odluka o povećanju ograničenja brzine kretanja vozila na 60 ili 70 km/h u delovima ili u celih osam ulica u skladu sa zaključkom Saveta za koordinaciju poslova bezbednosti saobraćaja na putevima u Novom Sadu.
Kako je objašnjeno za 021.rs u Gradskoj upravi, nadzorni organ Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) naložio je izvođaču radova JKP "Put" da postavi znakove, ali to se još nije dogodilo.
"JKP "Put" je trenutno u postupku pribavljanja znakova. Kada isti budu isporučeni od strane dobavljača, počeće postavljanje saobraćajne signalizacije kojom će biti povećana brzina kretanja vozila na pojedinim saobraćajnicama, na kojima time neće biti ugrožena bezbednost učesnika u saobraćaju", navode u UGZI-ju.
Podsetimo, brzina kretanja sa 50 na 60 ili 70 70 km/h će biti dozvoljena u sledećim ulicama:
- Ulica Venizelosova (60km/h)
- Ulica Reljkovićeva u Petrovaradinu (60km/h)
- Put Šajkaškog odreda (70km/h)
- Ulica industrijska (60km/h)
- Ulica partizanska (60km/h)
- Rumenački put - od Avijatičarske ulice do kružnog toka (60km/h)
- Rumenački put - od kružnog toka do Ulice Sajlovo XXXI (70km/h)
- Bulevar Evrope - od kružnog toka - Rumenački put do kružnog toka - Kornelija Stankovića (70km/h)
- Bulevar Evrope - od kružnog toka - Kornelija Stankovića do Futoškog puta (60km/h)
- Bulevar vojvode Stepe - od kružnog toka - Kornelija Stankovića do Bulevara kneza Miloša (60km/h)
Podsetimo da je odluka da se poveća brzina kretanja doneta na Savetu za bezbednost saobraćaja nakon analiza. Očekuje se da će se na taj način povećati protok saobraćaja u navedenim ulicama, koje se uglavnom poklapaju i sa tranzitnim pravcem kroz Novi Sad.
Komentari 22
Anon
Ja jesam mislio upravo na taj kruzni tok kada sam rekao da je guzva znatno manja nego u slucaju semafora (uporedio sam prosecnu kolonu koja se stvara na kr. toku sa prosecnom kolonom na susednim semaforima kao dokaz). Vi kazete da je guzva "nepodnosljiva", ali to je vas subjektivni osecaj (guzva na Bulevaru Oslobodjenja kod Futoske pijace zna da bude nepodnosljiva, ali ovi vasi primeri su zaista pogresni). Stvarno mi nije jasno sta ocekujete u naseljenom mestu. 70 km/h uopste nije malo i vise je nego dovoljno za ovu deonicu. Pozdrav.
Neko Tamo
Druga stvar, mislim na kruzni tok kod Rumenacke i kod Partizanske ulice. Guzva je nepodnosljiva a jos gratis na ulaske i na izlasku stoje pesacki prelazi... Bolje bi bilo da su tu uradjeni nadvoznjaci. I pitanje za vas zasto vi tuda ne vozite brze od ogranicenja ? Ko jos u uvoj drzavi postuje ogranicrnja za bilo sta.... Jednostavno ogranicenje od 60km/h je vrlo nelogicno za tu deonicu puta i ja zato vozim po necemu sto je sasvim logicno a to je 100km/h. I da hvala na komplimentu.
Anon
Ali za one koji ozbiljno shvataju tvoje komentare:
1. Bulevar Evrope nije tranzitni put, vec jedna obicna siroka avlija smestena usred naseljenog mesta. Istina, bezbedna za kretanje saobracaja brzeg od 50 km/h.
2. Pesake upravo i treba da pustas ako si iz svog iskustva svestan kako to izgleda kad tebe niko ne propusta.
3. Kruzni tokovi na bulevaru su eliminisali mogucnost bocnog udesa u slucaju kad neko prozuji kroz zuto na semaforu brzinom od 100 na sat. A takodje su i minimalizovali zastoje. Da li ste ikada na jednom od ova dva kruza toka videli kolonu duzu od 5 automobila (a i toga bude retko)? Na bilo kom od susednih semafora kolona je obavezno duza od toga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar