Otvoren centar za žalbe potrošača

Ukoliko smatrate da ste kao kupac nekog proizvoda ili neke usluge oštećeni možete se obratiti novootvorenom Savetodavnom centru Udruženja za zaštitu potrošača.
Ukoliko smatrate da ste kao kupac nekog proizvoda ili neke usluge oštećeni možete se obratiti novootvorenom Savetodavnom centru Udruženja za zaštitu potrošača. Predsednik ovog udruženja, Goran Papović, kaže za naš Radio da je u pitanju jedan od najsavremenijih centara na zapadnom Balkanu.

"Potrošači u centru mogu da dobiju savete o svojim pravima i obavezama. Potrošači će preko naše internet adrese moći da saznaju sve u vezi sa novim Zakonom o zaštiti potrošača koji treba da stupi na snagu od početka sledeće godine", kaže Papović.

Najveći broj pritužbi udruženju u poslednjih godinu dana odnosio se na kupljenu belu tehniku., odeću i obuću. Papović kaže da građani najviše problema imaju sa reklamacijama.

"Problem nastaje onda kad vi nešto kupite, donesete kući i istog dana ustanovite da to ne radi. Onda odete u prodavnicu gde ste taj proizvod kupili, oni vas šalju u servis, a tamo vam kažu da morate da čekate 45 dana. Nigde nije precizirano koliko puta možete da ponavljate taj rok od 45 dana", objašnjava Papović.

On dodaje da novi Zakon o zaštiti potrošača koji treba da stupi na snagu u januaru, nije dovoljno jasno definisan.

"Najveći problem će biti u onom delu koji kaže da se reklamacija mora izvršiti u razumnom roku u zavisnosti od vrste proizvoda. Postavlja se pitanje ko će određivati koji je to razuman rok", kaže Papović.

Radno vreme centra je od 10 do 14 časova, a svoje žalbe možete uputiti na brojeve 63 13 600 i  63 14 600.
  • Snezana

    30.05.2022 22:45
    Pakovanje
    Kupili smo muzicku liniju ( 29/05/2022) ali u prodavnici NISU IMALI KESU da stave proizvod vec su nam od selotejpa napravili rucicu da mozemo da nosimo. Sram da vas bude koliko nemate postovanja za kupce.
  • Vesna

    04.10.2021 20:45
    Tehnomanija nikad vise. Kupila sam ves masinu Gorenje. Isporucena sva ostecena i nije u funkciji. U tehnomaniji nece ni da cuju za reklamaciju. Za mene su oni jedni obicni hohstapleri, prevaranti
  • Bojana

    26.08.2020 11:19
    Problem
    U februaru sam kupila patike na kojima se djon izduvao posle par puta nosenja..reklamacija je odbijena...zbog situacije sa koronom nisam mogla da odem po patike pa sam juce otisla..zaposleni kazu da su patike razduzene pa mi nije jasno da nesto sto je moje i sto je placeno razduze a da me pre toga ne obaveste ili pitaju da posalju...pa me zanima sta mogu da uradim posto je ovo sta ljudi rade bezobrazluk a pritom patike su placene preko dvadeset hiljada...Hvala unapred

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti