Kako za 021 navodi građanin kojem nikako da stigne račun za struju za ovaj mesec, jedini način da oni koje čitači brojila nisu posetili dobiju stvarni uvid u potrošnju i mogućnost da plate račun na vreme je čekanje i žalbe na šalterima EPS-a.
"Njihovo objašnjenje zbog čega nema očitavanja brojila je da nemaju čitače, pošto su svi dobili otkaz i trenutno je u toku tender za prijem novih. Naravno, o tome niko nije obavestio građane koji moraju ili sami da očitaju brojila - što nije jednostavno kod novih digitalnih, ili da pišu reklamaciju pa da im dođe radnik distribucije i očita brojilo, u neodređenom roku. Radi se o maltretiranju građana koji moraju da čekaju u redu na šalterima, a nisu ništa krivi, niti su obavešteni o tome", poručuje ovaj Novosađanin.
Njemu je, na primer, za maj stigao račun sa neočitanim brojilom, a ovog meseca nije ni stigao račun.
"Zvao sam korisnički servis i rekli su mi da sam očitam brojilo i navedem im potrošnju. Po tome će mi oni poslati račun za ovaj mesec - inače, još uvek nije stigao i pitanje je da li ću platiti u roku. Čak su mi prošlog meseca rekli da će me na šalteru naučiti kako se očitava brojilo. Sve bi mi čak i bilo prihvatljivo da nam na vreme jave o čemu se radi, a ovako saznajem na šalteru da sam obavljam posao EPS-a i to u poslednjem trenutku", očajan je ovaj građanin.
Međutim, u EPS-u za 021 negiraju da je bilo problema sa sa očitavanjem brojila u Novom Sadu i dodaju da je najčešći razlog zbog kog ista ostaju neočitana nemogućnost da se brojilima priđe.
"U slučaju kada merni uređaj nije očitan, pozivanjem korisničkog centra ili na šalteru za reklamacije kupac može da prijavi stanje, nakon čega će biti dostavljen korigovani račun. Ukoliko kupac nije u mogućnosti da sam očita stanje sa mernog uređaja iz bilo kog razloga, zaposleni EPS-a u najkraćem mogućem roku očitaju takva brojila. Kupac, takođe, posle očitavanja dobija korigovani račun", navode u EPS-u" i dodaju da građani sve reklamacije građani mogu da prijave putem korisničkog centra na broj 0800 220021 ili na šalterima za reklamacije u poslovnim jedinicama.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 15
goran ns
odoh se opet zaliti
banderaš
Analogna brojila se ne ugrađuju bar 10 godina, tako da niko nije zakonski mogao da ti postavi to iskrino brojilo.
Postoji softver za obradu računa koji automatski, ako je skupa tarifa 0, i jeftinu obračunava po ceni skupe. Tako da ti ništa nisi dužan, možeš biti samo u preplati.
Verujem da je nekom trebalo brojilo radi razdvajanja priključka pa je zamenio tvoje iskrinim (verovatno nečijim kontrolnim, pošto se zvanično ne može koristiti) i rešio svoj problem.
Dok god ima takvih "radnika" biće i žrtava kao ti.
Inače je poznato da građani daju radnicima bivše EV da srede papire oko priključaka i ubrzaju stvar. Tako je zaista brže, zbog birokratskog dela firme.
Neko izgleda nudi i "druge usluge" sudeći po tvom primeru.
Ne znam šta više da ti kažem, seti se ko ti je to radio i pronađi papir o zameni brojila. Proveri u EV, ako hoće da kažu ko je menjao broj brojila za račune na tvoje ime. Postoji evidencija, sigurno. Svi oni se prijavljuju svojim USB-om koji ostavlja trag pri svakoj promeni baze, bez obzira sa kog računara pristupili. Ali sumnjam da će ti neko izaći u susret, zato i ...ma u redu je!
Pozdrav i srećno.
Sve je tačno što su prethodne kolege napisale o stanju u firmi. Naprdni bi i nakovanj pokvarili.
Gordana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar