Hajdin: Novi Žeželjev most biće impozantan
Novi Žeželjev most, čija izgradnja treba da počne sledeće godine, imaće dvokolosečnu prugu i po dve trake za drumski saobraćaj, izjavio je predsednik Srpske akademije nauka i umetnosti (SANU) Nikola Hajdin.
On je rekao da je taj most veoma značajan za saobraćajnu infrastrukturu, podsetivši da je stari most, koji je srušen za vreme NATO bombardovanja 1999. godine, imao samo jedan kolosek za železnicu na putu od Beograda do Subotice. Novi most će, prema njegovim rečima, biti veći, a imaće dva luka i po svom izgledu u potpunosti će podsećati na stari.
Hajdin, koji je u našoj zemlji ali i širom sveta priznat kao vrstan konstruktor mostova, kazao je da će novi Žeželjev most imati impozantne raspone i da će glavni luk biti dugačak više od 200 metara. Predsednik SANU je rekao da će novi Žeželjev most obezbediti siguran prelaz vozova preko Dunava, dodajući da radovi na njegovoj izgradnji neće biti ništa složeniji od izgradnje drugih mostova, na primer mosta preko Dunava kod Beške ili Mosta Slobode u Novom Sadu.
Tenderski postupak za izgradnju novog Žeželjevog mosta je, kažu u Ministarstvu za infrastrukturu, u završnoj fazi za projekat izgradnje tog objekta, a ukupna investicija je vredna 60 miliona evra.
Projekat starog mosta je uradio naš poznati građevinski inženjer Branko Žeželj, koji se zbog izraženih sumnji u bezbednost mosta prilikom probe, tokom prelaska najtežeg teretnog voza, ispod mosta vozio čamcem da bi svima pokazao kako veruje u svoje delo.
Komentari 9
sremac
milojko
Novosađanin
Narednih deset godina nema ništa od mosta, optuživaće se međusobno, a kajmak uzeše pojedinci.
Setite se Bore Novakovića i mosta Slobode!
Ni'š novo...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar