Ključni građevinski objekat saobraćajnice Novi Sad – Ruma, kao dela Fruškogorskog koridora, biće dvocevni tunel kroz Frušku goru dug tri i po kilometra.
Sijarto je to rekao u petak, u razgovoru sa ministarkom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zoranom Mihajlović. Tema sastanka bila je saradnja dve zemlje u oblasti infrastrukture.
On je potvrdio da postoji interesovanje mađarskih kompanija za izgradnju Fruškogorskog koridora, odnosno brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma, po modelu javno-privatnog partnerstva.
Izgradnja Fruškogorskog koridora je, kako je kazala Mihajlović, važan projekat za Srbiju, za koji je već urađen deo projektne dokumentacije, a u narednom periodu razgovaraće se o modelima finansiranja.
Fruškogorski koridor deo je putnog pravca Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica-granica sa Bosnom i Hercegovinom, koji spaja Srbiju sa Hrvatskom, Bosnom i Hercegovinom i širim okruženjem. Povezaće tri opštine - Novi Sad, Irig i Rumu. U perspektivi, ovaj putni pravac povezaće Vojvodinu i zapadnu Srbiju, ali i Koridor 10 i Koridor 11 sa Koridorom 5c, pravac Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Mostar-Ploče.
Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila.
Podsetimo, tunel kroz Frušku goru je najteža deonica. Detalje o ovom tunelu možete pronaći
OVDE.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 24
miki paparaco
ĐURO
Da,to ne grade slučajno i kanal!?
Hoče da nas iznenade!Garant!?
Mika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar