FOTO: Prvi voz na novom drumsko-železničkom mostu u Novom Sadu
Fotografije prvog voza na mostu objavio je na forumu NSbuild odgovorni projektant novog drumsko-železničkog mosta Aleksandar Bojović, navodeći da se radi o vozu sa linije Novi Sad-Sombor koji je "skoknuo" na jedan sat sa Železničke stanice, kako bi se testirao novi most.
"Putnici su bili desetak inženjera Železnica Srbije, specijalisti za razne tehničke discipline železnice. Oni će biti i deo komisije koja će pregledati i primiti železničku opremu pre puštanja mosta u saobraćaj, uskoro! Divno je zaista videti ovaj crveni voz na belom mostu! Sam boravak ovog voza od dvoja kola, ukupne mase od 90 tona (prazan), zabeležili su i mnogobrojni uređaji na mostu, spremni za probno opterećenje. Senzori kablova su registrovali jedva primetan skok sile. Ovih 90 tona je komarac prema hiljadama tona koje će se naći na testu probnog opterećenja. Ipak, i pored toga što je RŽD-ova oprema za ugradnju tucaničkog zastora mnogo teža, jedan vagon sa tucanikom je 70 tona, ipak je ovo pravi voz, pa se drugačije doživljava. Inače, ostalo je još za nanošenje oko 15 cm debljine tucaničkog zastora. Taj posao bi trebalo da se završi u petak. Reper za procenu debljine tucanika je nivo gornje ivice šine koji bi morao da bude približno jednak gornjoj ivici zatege", napisao je Bojović uz fotografije voza.
Podsetimo da se očekuje da prvih dana aprila železnički saobraćaj počne da saobraćaja preko novog drumsko-železničkog mosta koji se gradi na mestu nekadašnjeg Žeželjevog. U početku će preko mosta prelaziti samo vozovi dok se ne završe prilazni putevi za drumski saobraćaj.
Komentari 45
NS49
dobro
http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/tehnickaDokumentacija/gradjevinskiProjekti/zeleznickaInfrastruktura/cvorovi/story/51/Idejni+projekat+Novosadskog+%C5%BEelezni%C4%8Dkog+%C4%8Dvora+II+etapa+Lokomotivski+depo%2C+tehni%C4%8Dko-putni%C4%8Dka+stanica%2C+grupa+za+namirenje+i+kolska+radionica.html
Bane Liman
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar